Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na odczytywaniu wodomierzy oraz wystawianiu i roznoszeniu faktur za zrzut ścieków i dostawę wody na terenie gminy Michałowice.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na odczytywaniu wodomierzy oraz wystawianiu i roznoszeniu faktur za zrzut ścieków i dostawę wody na terenie gminy Michałowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1. Trzykrotne wystawienie faktury VAT (u danego odbiorcy usług) za dostawę wody lub/i odbiór ścieków w ciągu jednego roku kalendarzowego (6 razy w ciągu trwania umowy), przy użyciu mobilnych terminali z funkcją wystawiana faktur (wg. stanu na koniec 2016 roku dla około 4500 nieruchomości), na podstawie fizycznie dokonanego odczytu. Dokonywanie mobilnych odczytów będzie się odbywało w sposób ciągły przy użyciu 2 urządzeń typu Smartphone. 2. Wystawianie faktur VAT za dostawę wody lub/i odbiór ścieków na podstawie otrzymanego telefonicznie lub emaliowo odczytu stanu wodomierza od mieszkańców i dostarczenie jej w terminie 4 dni od daty jej wystawienia, 3. Rozniesienie pięć razy w ciągu obowiązywania niniejszej umowy faktur ryczałtowych za zrzut ścieków lub/i dostawę wody do mieszkańców Gminy Michałowice (wg stanu na koniec 2016 roku do około 550 odbiorców ryczałtowych) we wskazanych przez Zamawiającego terminach w ciągu 4 dni od daty przekazania faktur przez Zamawiającego. Terminy rozniesienia faktur ryczałtowych mogą pokrywać się z terminami dokonywania odczytów mobilnych. 4. Dokonywanie sprawdzenia źródeł zasilania nieruchomości w wodę (ujęcie własne lub/i wodociąg gminny), numeru wodomierza i podlicznika, podłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej, i odnotowywanie stanu zastanego, 5. Osoby odpowiedzialne za realizację umowy powinny biegle obsługiwać urządzenia - telefony typu Smartphone wraz z mobilnymi drukarkami w zakresie szybkiego i precyzyjnego wykonywania powierzonych obowiązków (wyszukiwanie kontrahentów, prawidłowe wprowadzanie stanów wodomierzy i podliczników, drukowanie wygenerowanych faktur), 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wysłania faktur ryczałtowych listem poleconym priorytetowym (w wyznaczonym terminie 4 dni), na koszt Wykonawcy. Na potwierdzenie dokonania czynności, Wykonawca przedłoży do wglądu książkę pocztową z odpowiednimi wpisami potwierdzającymi nadanie listów, 7. Dostarczenie wszystkich faktur ma zostać wykonane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w postaci daty i podpisu osoby odbierającej dokument, 8. Odczyty będą dokonywane za pomocą dwóch urządzeń Smartphone z ekranem min. 4 cala wraz z mobilną drukarką ( waga zestawu nie przekracza 4 kg ),ale Zamawiający przekażę Wykonawcy 4 urządzenia w celu ich wymiennego użytkowania. 9. W przypadku nieobecności mieszkańca na terenie nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia próby, aż do chwili skutecznego dokonania odczytów i wystawienia faktury VAT, 10. W celu należytego realizowania umowy Wykonawcę obowiązuje nienormowany czas pracy, zapewniający dokonanie odczytu na co najmniej 1200 nieruchomościach w ciągu jednego miesiąca, 11. Osoba koordynująca zlecone czynności winna być dyspozycyjna, w stałym kontakcie z osobą nadzorująca pracę w urzędzie, 12. Dojazd inkasentów Wykonawca jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie, 13. Zamawiający szacuje że około 15 % wodomierzy znajduje się w studniach wodomierzowych które mogą być zalane woda gruntową. Wykonawca powinien dysponować zestawem do pompownia wody, 14. Zamawiający dopuszcza nie wykonanie odczytu i wystawienia faktur VAT na max. 150 posesjach w czasie jednego cyklu odczytów, 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt, Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: Min. 1 osobę wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu odczytów wodomierzy i podliczników i wystawianiu faktur za zrzut ścieków lub/i dostawę wody. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osoby, która następnie nie będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osoby, o której mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tej osoby ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osoby, o których mowa powyżej; 3. W sytuacji gdy ww. osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 4. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osoby, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę; 5. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 ww. osoby przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90491000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). Wadium musi obejmować okres związania ofertą Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 Bank Spółdzielczy w Raszynie NR KONTA: 86 8004 0002 2007 0009 0623 0002 z dopiskiem: wadium na: „Wykonanie usługi polegającej na odczytywaniu wodomierzy oraz wystawianiu i roznoszeniu faktur za zrzut ścieków i dostawę wody na terenie gminy Michałowice.” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaliczenia na poczet wadium jakichkolwiek środków finansowych znajdujących się na koncie Zamawiającego z innych tytułów. Wszelkie wnioski lub oświadczenia wykonawcy w tym zakresie zostaną uznane za bezskuteczne. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3. kwotę gwarancji/poręczenia, 4. termin ważności gwarancji/poręczenia, 5. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Utrata wadium 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach