Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na odczytywaniu wodomierzy i dostarczaniu faktur za zrzut ścieków i pobór wody

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na odczytywaniu wodomierzy i dostarczaniu faktur za zrzut ścieków i pobór wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1. Trzykrotne wystawienie faktury VAT (u danego odbiorcy usług) za dostawę wody lub/i odbiór ścieków w ciągu jednego roku kalendarzowego (6 razy w ciągu trwania umowy), przy użyciu mobilnych terminali z funkcją wystawiana faktur (wg. stanu na koniec 2018 roku dla około 5036 nieruchomości), na podstawie fizycznie dokonanego odczytu. Dokonywanie mobilnych odczytów będzie się odbywało w sposób ciągły przy użyciu 2 urządzeń typu Smartphone. 2. Wystawianie faktur VAT za dostawę wody lub/i odbiór ścieków na podstawie otrzymanego telefonicznie lub e- maliowo odczytu stanu wodomierza od mieszkańców i dostarczenie jej w terminie 4 dni od daty jej wystawienia, 3. Rozniesienie cztery razy w ciągu obowiązywania niniejszej umowy faktur ryczałtowych za zrzut ścieków lub/i dostawę wody do mieszkańców Gminy Michałowice (wg stanu na koniec 2018 roku do około 483 odbiorców ryczałtowych) we wskazanych przez Zamawiającego terminach w ciągu 4 dni od daty przekazania faktur przez Zamawiającego. Terminy rozniesienia faktur ryczałtowych mogą pokrywać się z terminami dokonywania odczytów mobilnych. 4. Dokonywanie sprawdzenia źródeł zasilania nieruchomości w wodę (ujęcie własne lub/i wodociąg gminny), numeru wodomierza i podlicznika, podłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej, i odnotowywanie stanu zastanego, 5. Osoby odpowiedzialne za realizację umowy powinny biegle obsługiwać urządzenia - telefony typu Smartphone wraz z mobilnymi drukarkami w zakresie szybkiego i precyzyjnego wykonywania powierzonych obowiązków (wyszukiwanie kontrahentów, prawidłowe wprowadzanie stanów wodomierzy i podliczników, drukowanie wygenerowanych faktur), 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wysłania faktur ryczałtowych listem poleconym priorytetowym (w wyznaczonym terminie 4 dni), na koszt Wykonawcy. Na potwierdzenie dokonania czynności, Wykonawca przedłoży do wglądu książkę pocztową z odpowiednimi wpisami potwierdzającymi nadanie listów, 7. Dostarczenie wszystkich faktur ma zostać wykonane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w postaci daty i podpisu osoby odbierającej dokument, 8. Odczyty będą dokonywane za pomocą dwóch urządzeń Smartphone z ekranem min. 4 cala wraz z mobilną drukarką ( waga zestawu nie przekracza 4 kg ),ale Zamawiający przekażę Wykonawcy 4 urządzenia w celu ich wymiennego użytkowania. 9. W przypadku nieobecności mieszkańca na terenie nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia próby, aż do chwili skutecznego dokonania odczytów i wystawienia faktury VAT, 10. W celu należytego realizowania umowy Wykonawcę obowiązuje nienormowany czas pracy, zapewniający dokonanie odczytu na co najmniej 1200 nieruchomościach w ciągu jednego miesiąca, 11. Osoba koordynująca zlecone czynności winna być dyspozycyjna, w stałym kontakcie z osobą nadzorująca pracę w urzędzie, 12. Dojazd inkasentów Wykonawca jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie, 13. Zamawiający szacuje że około 15 % wodomierzy znajduje się w studniach wodomierzowych które mogą być zalane woda gruntową. Wykonawca powinien dysponować zestawem do pompownia wody, 14. Zamawiający dopuszcza nie wykonanie odczytu i wystawienia faktur VAT na max. 150 posesjach w czasie jednego cyklu odczytów, 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt, 2.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: Min. 1 osobę wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu odczytów wodomierzy i podliczników i wystawianiu faktur za zrzut ścieków lub/i dostawę wody. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osoby, która następnie nie będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osoby, o której mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tej osoby ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osoby, o których mowa powyżej; 3. W sytuacji gdy ww. osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 4. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osoby, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę;5. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 ww. osoby przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.2.3 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.4 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90491000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. WYMAGANE DOKUMENTY W PRZYPADKU POWOŁYWANIA SIĘ NA ZASOBY INNYCH PODMIOTÓW. 1) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oznacza, że podmiot udostępniający zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Dokument (lub dokumenty) o których mowa wyżej, należy złożyć z ofertą. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 11.2.3. 11.6 JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3: ppkt. 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach