Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu gminy Gizałki do Instalacji Komunalnej ZGO Sp. z o.o. Wielkopolskiego Centrum Recyklingu w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin, w terminie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r.

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63-308 Gizałki, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28
    63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gizalki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu gminy Gizałki do Instalacji Komunalnej ZGO Sp. z o.o. Wielkopolskiego Centrum Recyklingu w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin, w terminie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór: 1) bezpośrednio od właścicieli nieruchomości: a) zmieszanych odpadów komunalnych; b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: - papier, - szkło białe, - szkło kolorowe, - tworzywa sztuczne, (w tym opakowania wielomateriałowe), - metale, - odpady komunalne ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyte opony, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; 2) odpadów zgromadzonych w punktach wyznaczonych na terenie gminy: a) tworzywa sztuczne i szkło (pojemniki typu dzwon i siatkowy), b) zużyte baterie i akumulatory (placówki oświatowe z terenu gminy Gizałki, budynek Urzędu Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28) – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem; 3) odpadów zgromadzonych w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanym na ul. Wrzesińskiej 17 w Gizałkach: a) chemikalia, farby, lakiery, b) odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowiące odpady komunalne, c) odpady zielone, odpady komunalne ulegające biodegradacji, d) metale, – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem. 2. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odbioru. Na podstawie sprawozdań za ubiegły rok oraz szacunkowych informacji ustala się, że z terenu gminy Gizałki, w okresie obowiązywania umowy, zostanie odebrana przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następująca szacunkowa ilość odpadów: 1) 400 Mg odpadów komunalnych zmieszanych; 2) 150 Mg odpadów selektywnie zebranych. Odbioru i transportu odpadów należy dokonać odpowiednimi pojazdami przystosowanymi dla poszczególnych rodzajów odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu się i wysypywaniu na drogę. 3. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującą częstotliwością: 1) W przypadku nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych: a) odpady selektywnie takie jak szkło, tworzywa sztuczne (w tym opakowania wielomateriałowe), metale, papier, będą zebrane nie rzadziej niż raz w miesiącu w przypadku systemu workowego i niezwłocznie po zapełnieniu w przypadku odbioru odpadów z pojemników typu „dzwon”; b) odpady selektywnie zebrane takie jak meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony będą odbierane bezpośrednio od właścicieli nieruchomości nie rzadziej niż jeden raz w czasie obowiązywania umowy; c) odpady selektywnie zebrane takie jak zużyte baterie będą odbierane z placówek oświatowych tj. SP w Tomicach, ul. Wrzesińska 2, 63-308 Gizałki; SP w Białobłotach, Białobłoty 20, 63-308 Gizałki; SP w Gizałkach, ul. Kaliska 25, 63-308 Gizałki, Przedszkole w Nowej Wsi, 63-308 Gizałki oraz z Urzędu Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, niezwłocznie po zapełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż jeden raz w czasie obowiązywania umowy; d) odpady komunalne zmieszane oraz odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów:  odbywać się będzie nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu;  z wyjątkiem odbioru ww. odpadów z obiektów żywności i żywienia: restauracje, stołówki szkolne, sklepy spożywcze, inne nieruchomości związane z produkcją lub obrotem żywnością, a także nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej, w okresie od kwietnia do sierpnia będą odbierane nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie; e) odbiór odpadów komunalnych zgromadzonych w stacjonarnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – niezwłocznie po zapełnieniu któregokolwiek z kontenerów lub nie rzadziej niż raz w miesiącu, f) w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odbierze każdą ilość odpadów komunalnych zgromadzonych na cmentarzu przy ul. Długiej w Szymanowicach – nie rzadziej niż raz miesiącu lub na zgłoszenie Zamawiającego w terminach innych niż wynikające z harmonogramu (w przypadku zapełnienia kontenerów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Pleszew O/Gizałki nr 24 8407 0003 0400 0185 2000 0021 z wpisem na dowodzie wpłaty – „Wadium nr sprawy RI.271.1.5.2019”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Gizałki, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: • ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; • ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicz¬nego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach