Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2013 roku

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, Kaletnik, ul. Główna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7141551 , fax. 044 7141552
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny
    Kaletnik, ul. Główna 3 3
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7141551, fax. 044 7141552
    REGON: 59001916928000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/brzeziny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2013 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 (trzynaście) następujących części: 1) Część zamówienia nr 1 - Leśnictwo Poćwiardówka 2) Część zamówienia nr 2 - Leśnictwo Janinów 3) Część zamówienia nr 3 - Leśnictwo Tadzin 4) Część zamówienia nr 4 - Leśnictwo Kraszew 5) Część zamówienia nr 5 - Leśnictwo Rokiciny 6) Część zamówienia nr 6 - Leśnictwo Gałków 7) Część zamówienia nr 7 - Leśnictwo Zieleń 8) Część zamówienia nr 8 - Leśnictwo Budziszewice 9) Część zamówienia nr 9 - Leśnictwo Żywocin 10) Część zamówienia nr 10 - Mech. przygotowanie gleby w Leśnictwie Redzeń 11) Część zamówienia nr 11 - Mech. przygotowanie gleby w Leśnictwie Tadzin 12) Część zamówienia nr 12 - Mech. przygotowanie gleby w Leśnictwie Rokiciny i Budziszewice 13) Część zamówienia nr 13 - Szkółka Mikołajów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ. 3. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77200000-2 Usługi leśnictwa 77210000-5 Usługi pozyskania drewna 77211100-3 Usługi cięcia drewna 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonywania poszczególnych prac wyszczególnionych w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, określone zostaną w zleceniach prac do wykonania sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych lub osoby ich zastępujące. Odbiór ilościowy i jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwego terytorialnie leśniczego lub osobę go zastępującą na drukach protokołu odbioru robót, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonanie usługi. Należności za wykonane usługi będą płatne przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury. 2) Przy realizacji zadań wykonawcę obowiązuje przestrzeganie obowiązujących uregulowań prawnych, a w szczególności: a) Instrukcji BHP przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 36 DGLP z dnia 20.04.2012 roku; b) Ramowy zakres czynności zawarty w części A pkt V Katalogu norm czasu dla prac leśnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia DGLP nr 99/2003 z 21.11.2003 roku; c) Zasady Hodowli Lasu wprowadzone zarządzeniem Nr 53 DGLP z 21.11.2011 roku; d) Instrukcja Ochrony Lasu wprowadzona zarządzeniem Nr 57 DGLP z 22.11.2011 roku; e) Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu wprowadzona zarządzeniem Nr 54 DGLP z 21.11.2011 roku; f) Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC i PEFC. http://www.fsc.pl, http://www.pefc-polska.pl g) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24.03.2006 roku w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr. 58, poz. 405); h) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141). 3) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać na Formularzu oferty (załączniki nr 1.1 do nr 1.13 do SIWZ) zakres prac., który zamierza powierzyć podwykonawcom. Braki jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 4) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 5. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę/oferty na jedną lub kilka części zamówienia, jednakże każda z części zamówienia wymaga złożenia odrębnej oferty. 6. Zamawiający informuję, że na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach uzasadnionych gospodarczo przewiduję możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie zakresu prac do wykonania na poszczególnych pozycjach pod warunkiem, że wynagrodzenie jednostkowe wykonawcy zamówienia nie ulegnie zmianie. 2) zmiany lokalizacji prac do wykonania w zakresie tego samego typu planu dla prac o podobnym charakterze. 3) zmniejszenia zakresu lub odstąpienia od wykonania zadań opisanych do wykonania i określonych w zleceniach prac do wykonania, wynikającego z przyczyn przyrodniczo-klimatycznych, a także innych niezależnych od Zamawiającego (np. zmiany środowiska, które wywołały anomalia pogodowe, masowy rozród szkodników, konieczność zmiany technologii prac, załamanie rynku drzewnego itp.). 4) zmiana zawartej umowy nastąpi także w przypadku zmian przepisów dotyczących podatku od towarów i usług VAT. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Przyjmuję się zasadę, że należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający informuję, że nie przewiduję możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/brzeziny
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach