Przetargi.pl
Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Ratuszowa 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    al. Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350725
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) część 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia (wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń) na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ, pow. na dzień ogłoszenia zamówienia 61 842,11 m2.wykonanie przedmiotu zamówienia )wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń) na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b do SWZ, pow. na dzień ogłoszenia zamówienia – 62 284,25 m2 oraz sprzątanie klatki schodowej i łazienek w budynku przy ul. Okrężnej 79 – 133,58 m2 oraz Dworcowej 31 – 235,00 m2.cz. 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia (wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń) na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c do SWZ (na terenie Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Ratuszowej 33-35 i 36, al. Henryka Sienkiewicza 1 oraz ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60), pow. na dzień ogłoszenia zamówienia – 2 068,48 m2.część 4 - przekwaterowanie osób i rzeczy z lokali zagrożonych katastrofą budowlaną oraz z budynków przeznaczonych do remontu i rozbiórki, transport ruchomości z mieszkań (pustostany, wysiedlenia i eksmisje) do lokali wskazanych przez Miasto lub magazynu wskazanego przez Miasto lub na składowisko odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej (cz. 1, 2 i 4); tj. posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 615 000,00, w tym:265 000,00 zł - jeżeli składają ofertę na część 1;275 000,00 zł – jeżeli składają ofertę na cz. 2;75 000,00 zł - jeżeli składają ofertę na cz. 4;2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.a) wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenia ciągłe polegające na wykonywaniu usług sprzątania przez okres co najmniej 6 miesięcy (na podstawie 1 umowy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto) – jeżeli składają ofertę na cz. 1 lub cz. 2 lub cz. 1 i cz. 2;b) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, w tym:- do koszenia trawy i pielęgnacji żywopłotów (cz. 1-3),- zamiatarką do zamiatania chodników, mechaniczną bezpyłową, z funkcją zraszania do obsługi wąskich ciągów ulicznych (cz. 1-3),- pojazdem przystosowanym do transportu odpadów (cz. 1-3),- pojazdem przystosowanym do przewozu mebli i innych ruchomości, z możliwością bezpiecznego załadunku i rozładunku (cz. 4),- pojazdem przystosowanym do przewozu do utylizacji odpadów wielkogabarytowych (cz. 4);pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC.c) dysponują co najmniej 16 osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę (co najmniej na 1/4 etatu) – jeżeli składają ofertę na cz. 1 i na cz. 2 lub co najmniej 8 osobami zatrudnionymi na podstawie umowę o pracę (co najmniej na 1/4 etatu) – jeżeli składają ofertę na cz. 1 lub na cz. 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach