MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 544116454
- Data zamieszczenia: 2023-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
ul. Zielna 13/21
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 544116454
REGON: 384814038 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przywracanie warunków bezpieczeństwa drogowego po zdarzeniach drogowych w pasach dróg na terenie miasta Włocławek w 2024 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań związanych z całodobowym przywracaniem warunków bezpieczeństwa drogowego, polegających na uprzątnięciu pasa drogowego, celem przywrócenia stanu poprzedniego, po zaistniałym zdarzeniu drogowym na obszarze dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Miasto Włocławek, będących w administrowaniu Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 900,00 PLN.2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.3. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIAŁ CENTRUM WE WŁOCŁAWKU, nr 40 1020 5170 0000 1302 0083 6908 z dopiskiem na przelewie: Wadium na: „Przywracanie warunków bezpieczeństwa drogowego po zdarzeniach drogowych - ZP.251.26.2023”, a dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca się dołączyć do oferty.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 2, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna na kwotę minimum 100 000, 00 złotych.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzątania po zdarzeniach drogowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi sprzątania w siedzibach wybranych jednostek funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-27 - „Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w roku 2024”
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
Dodano: 2023-12-28 - Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu i prokuraturach rejonowych okręgu toruńskiego.
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świeciu
Dodano: 2023-11-24 - Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
Dodano: 2023-10-18 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Torunia, wokół nich oraz wykonywanie drobnych napraw konserwatorskich
Dodano: 2023-09-14