Przetargi.pl
Wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą:1. Remont ul. Brzegowej w Świdniku 2. Modernizacja ul. Akacjowej w Świdniku 3. Modernizacja ul. Hallera w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą:1. Remont ul. Brzegowej w Świdniku 2. Modernizacja ul. Akacjowej w Świdniku 3. Modernizacja ul. Hallera w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą : Zadanie Nr 1 - Remont ul. Brzegowej w Świdniku Zadanie Nr 2 - Modernizacja ul. Akacjowej w Świdniku Zadanie Nr 3 - Modernizacja ul. Hallera w Świdniku UWAGA!!! W związku z tym, iż postępowanie udzielane jest w częściach ,Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie zadania, bądź na dowolną liczbę wybranych zadań. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1 3.2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Podział geodezyjny działki nr ewid. 142/2 (obręb 2 – Biskupie) 2) Dokumentacja uproszczona remontu (modernizacji): a) projekt wykonawczy remontu, b) projekt stałej organizacji ruchu, c) opinie, uzgodnienia, 3) Roboty budowlane 3.2.2 Podział geodezyjny działki nr ewid. 142/2 Podział geodezyjny działki nr ewid. 142/2 (obręb 2 – Biskupie zgodny z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Miejskiej Świdnik w celu wydzielenia gruntu niezbędnego pod drogę publiczną gminną i umożliwiający Zamawiającemu dokonanie zakupu wydzielonej działki 3.2.3 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót remontowych ulicy na długości ok. 454 m 2) Projekt stałej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem, 3.2.4 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), 3) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 3.2.5 Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową - uproszczony projekt wykonawczy - w tym zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne. 3.2.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia a) Długość ulicy – ok. 454 m, b) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 2040 m², 3.2.7 Przedmiot zamówienia określa a) Program funkcjonalno – użytkowy 3.2.8 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Remont ul. Brzegowej w Świdniku”. 3.3 Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2 Modernizacja ul. Akacjowej w Świdniku 3.3.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja uproszczona remontu (modernizacji): a) projekt wykonawczy remontu b) opinie, uzgodnienia, c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych d) projekt czasowej organizacji ruchu 2) Roboty budowlane 3.3.2 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót remontowych ulicy na długości ok. 412 m. 2) Projekt czasowej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.3.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Zatwierdzenie projektów organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), 4) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 3.3.4 Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową – uproszczony projekt wykonawczy – w tym zatwierdzone przez Zamawiającego Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.3.5 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia a) Długość ulicy – ok. 412 m, b) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 4850 m², 3.3.6 Przedmiot zamówienia określa a) Program funkcjonalno – użytkowy 3.3.7 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja ul. Akacjowej w Świdniku”. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 3 3.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja uproszczona remontu (modernizacji): a) projekt wykonawczy remontu b) opinie, uzgodnienia, c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych d) projekt czasowej organizacji ruchu 2) Roboty budowlane 3.4.2 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do określenia zakresu i ilości niezbędnych do wykonania robót remontowych ulicy na długości ok. 270 m. 2) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych. 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.4.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Zatwierdzenie projektów organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), 4) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 3.3.5 Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową – uproszczony projekt wykonawczy – w tym zatwierdzone przez Zamawiającego Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.3.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia c) Długość ulicy – ok. 270 m, d) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 3000 m². 3.3.7 Przedmiot zamówienia określa a) Program funkcjonalno – użytkowy 3.3.8 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja ul. Hallera w Świdniku”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach