Przetargi.pl
„Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechnicznej oraz nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów do posesji w ulicy Technologicznej na odcinku nr 3 w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Technologicznej w Zawierciu – odcinek III”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechnicznej oraz nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów do posesji w ulicy Technologicznej na odcinku nr 3 w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Technologicznej w Zawierciu – odcinek III”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechnicznej oraz nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów do posesji w ulicy Technologicznej na odcinku nr 3 w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Technologicznej w Zawierciu – odcinek 3”. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 141,00mb - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej 335,00m² - wywóz gruzu 122,70m³ Budowę nawierzchni jezdni drogowej: - obsianie skarp nasypu z ziemi urodzajnej 1412,70m² - ułożenie drenażu z rur PCV Dn 100mm 1412,70mb - krawężniki betonowe 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1150,00mb - krawężniki betonowe 20x22 cm na podsypce cementowo- piaskowej 285,00mb - podbudowy z kruszyw 5.135,00m² - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych 5.135,00m² Budowę zjazdów publicznych: - podbudowy z kruszyw 396,00m² - krawężniki betonowe 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej 110,00mb - opór z krawężnika leżącego 15x30 cm na podsypce piaskowej 75,00mb - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 10cm na podsypce cementowo- piaskowej ( kostka szara) 337,50 m² Budowę zjazdów indywidualnych: - obsianie skarp nasypu z ziemi urodzajnej 105,95m² - obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce piaskowej 160,00mb - podbudowy z kruszyw 348,15m² - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm- na podsypce cementowo- piaskowej zjazdy ( kostka kolorowa ) 348,15 m² Budowę chodnika: - obsianie skarp nasypu z ziemi urodzajnej 247,22m² - obrzeża betonowe 30x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 630,00 mb - podbudowy z kruszyw 1.372,03m² - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm- na podsypce cementowo- piaskowej chodnik ( kostka szara) 1.106,03m² Budowę sieci kanalizacji deszczowej: - rury kanalizacyjne z PVC Dn. 400mm 695mb - studnie z kręgów betonowych Ø1200mm 17 szt. - studzienki ściekowe 500mm z osadnikiem bez syfonu 30 szt. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej: - rury kanalizacyjne z PVC Dn. 200mm 676 mb - przyłącza sanitarne z rur PCV Dn 200mm 160 mb Budowę kanału technologicznego: - budowa kanalizacji kablowej z rur PCV 635,39mb - studnie kablowe prefabrykowane 16 szt. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje również wykonanie sieci wodociągowej, jednakże nie jest to przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania, a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca w cenie wykonania robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SIWZ. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu robót lub części zakresu robót przez Zamawiającego (w części dotyczącej tego zakresu). 7. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w Rozdziale XVI SIWZ. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie), tj.: a) Budowa nawierzchni jezdni drogowej Roboty rozbiórkowe, Roboty: pomiarowe przygotowawcze, ziemne, dowóz gruntu, wzmocnienie gruntu do wykonania nasypów, Krawężniki oraz podbudowa z kruszywa, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej b) Budowa zjazdów publicznych Roboty ziemne ( zjazdy publiczne) Wzmocnienie gruntu (zjazdy publiczne) Krawężniki oraz nawierzchnia zjazdu publicznego c) Budowa zjazdów indywidualnych Roboty ziemne ( zjazdy indywidualne) Dowóz gruntu do wykonania nasypów Obrzeża oraz nawierzchnia zjazdów indywidualnych d) Budowa chodników Roboty ziemne ( chodniki) Dowóz gruntu do wykonania nasypów Obrzeża oraz nawierzchnia chodnika e) Budowa kanalizacji deszczowej Budowa sieci kanalizacji deszczowej Budowa przyłączy kanalizacji deszczowej Budowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami Wykonanie kaskady zewnętrznej dla kolektora DN 400 ( studnia KD3) Wykonanie kaskady zewnętrznej na włączeniu przyłączy i wpustów do studni KD f) Budowa kanalizacji sanitarnej Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej Wykonanie kaskady zewnętrznej na włączeniu przyłączy do studni KS g) Budowa kanału technologicznego Budowa rurociągów kanału technologicznego Budowa studni teletechnicznych czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust.5 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Projekt obejmuje budowę chodnika w szerokości ułatwiającej poruszanie się osobom niepełnosprawnym z obniżeniem krawężników w miejscu połączeń z chodnikiem istniejącym w ulicy Myśliwskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 55.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechnicznej oraz nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów do posesji w ul. Technologicznej na odcinku nr 3 w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Technologicznej w Zawierciu – odcinek 3”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 lit. a) 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt. 6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach