Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na rekonstrukcji oraz renowacji ogrodzenia i murów oporowych zlokalizowanych na nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wyższego Urzędu Górniczego przy ul. Poniatowskiego 29, 29 a, 31 w Katowicach

Wyższy Urząd Górniczy ogłasza przetarg

  • Adres: 40055 Katowice, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 736 17 04, 736 19 00 , fax. 327 361 705
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższy Urząd Górniczy
    ul. Poniatowskiego 31
    40055 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 736 17 04, 736 19 00, fax. 327 361 705
    REGON: 33224500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na rekonstrukcji oraz renowacji ogrodzenia i murów oporowych zlokalizowanych na nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wyższego Urzędu Górniczego przy ul. Poniatowskiego 29, 29 a, 31 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rekonstrukcji oraz renowacji ogrodzenia i murów oporowych zlokalizowanych na nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wyższego Urzędu Górniczego przy ul. Poniatowskiego 29, 29 a, 31 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca projekt budowlano – wykonawczy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy, określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakres przedmiotu zamówienia (część gwarantowana) dotyczy remontu odcinaka AB ogrodzenia, natomiast zakres przedmiotu zamówienia objęty prawem opcji dotyczy odcinka LMN ogrodzenia, schodów S2, odcinków JK, KL ogrodzenia i kotew dla odcinka KL ogrodzenia oraz odcinków OPT i PRS ogrodzenia i schodów S1, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieskorzystania lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o korzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi najpóźniej do dnia 30 września 2018 r. Po upływie tego terminu zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji. Postanowienia SIWZ odnoszące się do części gwarantowanej przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji. 3. W przypadku części gwarantowanej wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 2 miesięcy od dnia przekazania wykonawcy terenu robót, jednak nie później niż do dnia 15 listopada 2018 r. Zamawiający przekaże wykonawcy teren robót w terminie trzech dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Do dnia przekazania terenu robót wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, który będzie stanowił integralną część umowy. 4. W przypadku części objętej prawem opcji wykonanie zamówienia nastąpi w terminie od dnia uruchomienia prawa opcji do dnia 30 listopada 2018 r. Uruchomienie prawa opcji nastąpi najpóźniej do 30 września 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45340000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu; 2) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; 3) oferta według zał. nr 9 do SIWZ - Formularz oferty i kosztorys ofertowy 4) dokumenty oraz oświadczenia składane (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 od dnia od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji zawierającej nazwy firm oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.) sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach