Przetargi.pl
„Wykonanie robót rozbiórkowych, murowych i konstrukcyjnych w budynku nr 45 w Łodzi (zad. 11747) – powtórzenie postępowania”

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót rozbiórkowych, murowych i konstrukcyjnych w budynku nr 45 w Łodzi (zad. 11747) – powtórzenie postępowania”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych, murowych i konstrukcyjnych w budynku nr 45 w Łodzi w Łodzi, woj. łódzkie (zad. 11747). Roboty rozbiórkowe dachowe są poza zakresem tego zamówienia. Zamawiający zapewnia kontenery do odpadów (wywóz i utylizacja). Za załadunek wszystkich odpadów odpowiada Wykonawca, cenę załadunku należy wkalkulować w cenę demontażu i rozbiórki. W cenę demontażu stolarki okiennej i drzwiowej należy wkalkulować koszt rozdziału odpadu szkła i drewna. Demontaż stolarki zewnętrznej oraz zamurowania otworów okiennych należy realizować sukcesywnie z przewidzianą do montażu (w oddzielnym postępowaniu przetargowym) stolarką okienną. Wykonawca rozbiórek odpowiada za zabezpieczenie otworów okiennych po demontażu przed zalaniem pomieszczeń wynikających z zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ a także dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów oraz sprzętu, w tym załadunku odpadów na plac budowy w Łodzi oraz wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy - o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2016 r., poz.1570 t.j.). Wykonawca, realizując niniejsze zamówienia, musi dysponować brygadą liczącą min. 5 pracowników, która będzie uczestniczyła w realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Nazwy handlowe (marka i producent) wyrobów budowlanych występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako referencyjne. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia może użyć innych wyrobów pod warunkiem, że pod względem parametrów technicznych będą one równoważne. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji (SIWZ bądź załącznikach do SIWZ). Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, zaoferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie certyfikatów lub kart katalogowych lub deklaracji zgodności itp., że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej należy złożyć do oferty. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Do oferty należy załączyć oświadczenie dotyczące zastosowania materiałów / urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową / specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub zastosowania materiałów / urządzeń zamiennych (równoważnych) – załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane. 4. Wymagania dot. gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. Szczegóły zawiera załącznik nr 4 – projekt umowy. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36a ust. 1 i 36b ust. 1 ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i o ile są już znane podania przez Wykonawcę nazwy firm lub imiona i nazwiska, oraz adresy podwykonawców 1) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 2) Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 4) Przepisy pkt 2) i 3) stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli Zamawiający przewidział to w SIWZ. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn, zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. 8. W związku z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221), obowiązującymi od dnia 01 stycznia 2017 r. w zakresie odwróconego obowiązku podatkowego (art. 17 ust. 1 pkt 8), Zamawiający informuje, że w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału; 4) oświadczenia dotyczącego: - zastosowania materiałów lub urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową bez materiałów lub urządzeń równoważnych; lub - zastosowania materiałów lub urządzeń i równoważnych zgodnych z dokumentacją projektową (oferta równoważna) - wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ; W przypadku jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje oferty równoważnej. 5) w przypadku złożenia oferty równoważnej zaleca się złożenie – w szczególności: kart katalogowych, aprobaty, certyfikaty lub specyfikacji technicznych charakteryzujących parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumenty potwierdzające parametry techniczne równoważne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej - zgodnie z ww. złożonym oświadczeniem. 6) Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 7) Kosztorys ofertowy – załącznik nr 5 do SIWZ 8) Załącznik dotyczący klauzuli informacyjnej w sprawie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach