Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku biurowego Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej – wymianą pokrycia dachowego wraz z remontem poddasza

Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-010 Wasilków, Leśna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 74 36 082
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej
    Leśna 7
    16-010 Wasilków, woj. podlaskie
    tel. 85 74 36 082
    REGON: 365437292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skansen.bialystok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku biurowego Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej – wymianą pokrycia dachowego wraz z remontem poddasza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku biurowego Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej – wymianą pokrycia dachowego wraz z remontem poddasza. 2. Zamówienie obejmuje: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku biurowego Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej – wymianą pokrycia dachowego wraz z remontem poddasza, położonego na dz. o nr geod. 1592 (obręb 13) przy ul. Leśnej 7, wraz z robotami towarzyszącymi polegającymi m.in. na: – wymianie pokrycia dachowego z eternitu wraz z obróbkami blacharskimi (w tym kominów), – izolacji termicznej poddasza użytkowego, – kompleksowego remontu poddasza, – wymiany instalacji elektrycznej na poddaszu, – wymiany stolarki zewnętrznej okiennej, Wykonawca musi dodatkowo przewidzieć w swojej kalkulacji: – wykonanie tymczasowej ścianki lekkiej z drzwiami przy klatce schodowej na parterze w celu zabezpieczenia pomieszczeń na dole przed pyłem i kurzem powstającym podczas prac na poddaszu, – obróbkę glefów okiennych po wymianie stolarki okiennej, - dostawę i montaż drzwi płytowych wewnętrznych pełnych szt. 9, szer. 80 cm z regulowanymi ościeżnicami, w kolorze brązowym (odcień koloru do uzgodnienia z zamawiającym), które nie są objęte dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania poniżej opisanych elementów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (tj. dokumentacji projektowej - branża architektoniczna): – izolacji i docieplenia piwnic, – drzwi stalowych do budynku (parter i piwnica), – robót związanych z wykonaniem elewacji, – remontu schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem nowych balustrad. Załączone przedmiary w dokumentacji technicznej wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierają pełen zakres robót. Wykonawca do wyceny prac powinien wyłączyć pozycje, które nie będą przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo- techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach