Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1: Remont przepustu drogowego i przebudowa ul. Polnej w obszarze przepustu w Świebodzinie Przedmiot zamówienia polega na remoncie drogowego przepustu żelbetowego, rurowego o średnicy wewnętrznej 100 cm i długości ok. 8,0mb., wraz z przebudową ul. Polnej na odcinku ok. 15m oraz przebudową jednego zjazdu do posesji. Przebudowa drogi gminnej będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej. Zakres zamówienia określają granice działek o nr ewidencyjnych 129; 369/1; 324; 367 obręb 0002 Świebodzin, gmina Świebodzin. Teren objęty robotami znajduje się w obszarze ochrony krajobrazowej zespołu urbanistycznego miasta Świebodzin wpisanego do rejestru zabytków pod nr 59 i 2165. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przepust – pod koroną drogi z rur żelbetowych o śr. 100 cm ok. 8,00 mb., d) Umocnienie rowu, e) Wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdu z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm ok. 87,5m2 , w tym ok. 33m2 z kostki rozbiórkowej, Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym oraz w projekcie wykonawczym, potwierdzonych zgłoszeniem zamiaru wykonania robót z dnia 23.05.2017 r., opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe „SYSTEM A” Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , które stanowią załączniki do SIWZ. lub 1.2. Zadanie 2: Remont przepustu drogowego w miejscowości Rzeczyca Przedmiot zamówienia polega na remoncie przepustu drogowego, który obejmuje całkowitą rozbiórkę istniejącego przepustu i jego odbudowę w nowej konstrukcji. Rury betonowe zostaną zastąpione rurami betonowymi wibroprasowanymi ze stopką do przepustów drogowych Obiekt zlokalizowany jest w ciągu drogi wewnętrznej na działce nr 113/2 obręb Rzeczyca, gmina Świebodzin. Drogą tą odbywa się ruch pojazdów ciężarowych obsługujących pobliską fermę. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty ziemne z odwodnieniem wykopu, c) Przepust rurowy z rur betonowych o śr. 60 cm ze stopką ok. 8,0 mb., d) Nawierzchnia dojazdu z mieszanki asfaltu lanego grysowej – ok. 46,74 m2, e) Umocnienie: obsianie skarp w ziemi urodzajnej, montaż barier ochronnych, f) Urządzenie bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie pionowe, zapory drogowe U-20a, Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlano-wykonawczym, potwierdzonym zgłoszeniem wykonania robót z dnia 28.09.2017 r., opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe „Plan- Projekt” inż. Krzysztof Nawojski oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, które stanowią załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany wskazywać Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, i) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 zł (Zadanie 1), 30 000 zł (Zadanie 2), k) wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, l) wprowadzenia stałej organizacji ruchu (Zadanie 1), m) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiającemu mapy z pieczątką ośrodka na mapie PODGiK oraz protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, n) zawiadomienia mieszkańców i użytkowników terenów przyległych o utrudnieniach w komunikacji pieszej i samochodowej, a także zapewni dojścia do budynków poprzez wykonanie np. kładek dla pieszych, 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7-1 (Zadanie 1) do SIWZ, załącznik nr 7-2 (Zadanie 2) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Zadanie 1: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), b) Zadanie 2: 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.01 2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: a) Zadanie 1: „Wadium: Remont przepustu - ul. Polna – Zadanie nr 1” b) Zadanie 2: „Wadium: Remont przepustu - Rzeczyca – Zadanie nr 2” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: a) Zadanie 1: „Wadium: Remont przepustu - ul. Polna – Zadanie nr 1” b) Zadanie 2: „Wadium: Remont przepustu - Rzeczyca – Zadanie nr 2” 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty- załącznik nr 1-1(Zadanie 1) do SIWZ, załącznik nr 1-2(Zadanie 2) do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy- załącznik nr 1a-1(Zadanie1) do SIWZ, załącznik nr 1a-2(Zadanie2) do SIWZ. 3)OŚWIADCZENIE o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu- zał. nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 5)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu- zał. nr 2 do SIWZ. 6)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie -zał. nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI.SIWZ. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej-załącznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach