Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6015496 , fax. 22 6270680
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6015496, fax. 22 6270680
    REGON: 1731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej, polegających na przebudowie pomieszczeń na punkt przedszkolny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 1a do SIWZ – Projekt budowlany przebudowy części istniejącego budynku ośrodka dla cudzoziemców na punkt przedszkolny, b) Załącznik Nr 1b do SIWZ – Projekt przebudowy instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz instalacji gniazd wtykowych, c) Załącznik Nr 1c do SIWZ – Projekt instalacji sanitarnych – instalacji c.o. oraz instalacji sanitarnych. 2. Wszystkie prace objęte zamówieniem będą wykonywane w obiekcie ośrodka dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej ul. Dokudowska 19. 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, o której mowa w SIWZ, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w terminie, 2) zorganizowania na własny koszt placu budowy, a w szczególności wyposażenia zaplecza budowy zgodnie z potrzebami prowadzonych prac, zorganizowania placów składowych, 3) utrzymywania na placu budowy czystości i porządku, 4) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej, 5) spełnienia wymagań ochrony środowiska, 6) zawarcia umowy ubezpieczenia placu budowy i wszelkich urządzeń z tytułu szkód z powodu wszelkich zdarzeń losowych o charakterze nadzwyczajnym, a w szczególności pożaru, 7) usunięcia z terenu budowy wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i odpadów po zakończeniu prac oraz pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania, 8) przedstawienia Zamawiającemu wszystkich atestów, świadectw dopuszczenia do eksploatacji oraz prób jakościowych instalacji, urządzeń i konstrukcji użytych w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy, 9) sporządzenia projektu powykonawczego w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF (Zamawiający dopuszcza naniesienie przez Wykonawcę ewentualnych zmian w pierwotnie opracowanych projektach budowlano – wykonawczych stanowiących załączniki 1a-1c do SIWZ po wcześniejszym uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru). 3. Zamawiający oświadcza, że: 1) wykonanie czynności wymienionych w pkt 9 Projektu elektrycznego (załącznik nr 1b do SIWZ) polegających na przystosowaniu istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru do nowego podziału budynku zlecone będzie, na koszt Zamawiającego, Wykonawcy świadczącemu usługi konserwacji SSP, 2) uzyskał zatwierdzenie projektu budowlanego oraz pozwolenie na budowę, 3) dokona wszelkich niezbędnych zgłoszeń właściwemu organowi o zamierzonym rozpoczęciu robót budowlanych. 4. W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wykazane z nazwy w dokumentach składających się na dokumentację przetargową materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5. Przed złożeniem oferty na wykonanie robót budowlanych, objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia na własną odpowiedzialność możliwości występowania wszelkiego ryzyka mających wpływ na koszty realizacji zamówienia niezbędne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z p. Grzegorzem Randzio tel. 81 8113213, lub z p. Alicją Żelazowską tel. 81 4813200 z dwudniowym wyprzedzeniem. Nieskorzystanie z uprawnienia do dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń na etapie realizacji zamówienia w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu. Ryzyko niewłaściwej oceny warunków istniejących w miejscu realizacji przedmiotu umowy obciąża Wykonawcę. 6. W czasie realizacji zamówienia muszą być spełnione wymienione poniżej warunki: 1) Wykonawca opracuje harmonogram prac w budynku i przedstawi go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia na piśmie, najpóźniej na 2 dni poprzedzające rozpoczęcie robót budowalnych, imiennego wykazu wszystkich pracowników uczestniczących w wykonaniu przedmiotu umowy oraz marki i numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych, w celu uzyskania zgody na wejście lub wjazd na teren obiektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wpuszczenia do obiektu pracowników niezgłoszonych przez Wykonawcę zgodnie z powyższym zapisem. 3) Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe od poniedziałku do soboty, w godz. 6:00 - 22:00 z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w sobotę od godziny 8.00 do godziny 18:00. 4) Wykonawca będzie każdorazowo ustalać z Kierownikiem obiektu niezbędne przerwy w dostawie prądu, wody i ciepła z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem i z zastrzeżeniem, ze przerwa nie może trwać dłużej niż 6 godz. 5) Wszelkie odstępstwa od ww. zastrzeżeń wymagają każdorazowego uzgodnienia z Kierownikiem obiektu oraz uzyskania jego zgody. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - przerwania pracy Wykonawcy wykonywanej w godzinach pracy Ośrodka (tj. w godz. 8:00 - 18:00), w przypadku wystąpienia nadmiernego natężenia hałasu, - wstrzymania robót objętych ww. zastrzeżeniami, realizowanych przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00, w przypadku braku ich uzgodnienia i zgody ze strony Kierownika obiektu. 7) W związku z faktem, iż prace będą prowadzone na terenie czynnego obiektu ośrodka w budynku, w którym mieszkają cudzoziemcy, w tym liczna grupa dzieci, (w budynku znajduje się posterunek ochrony, biuro i punkt medyczny – będą działały w trakcie prowadzenia prac remontowych, pozostała część budynku będzie udostępniona Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności. 8) Prace muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami SIWZ. 9) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace tak, aby po wykonaniu robót przedmiot zamówienia stanowił funkcjonalną całość. Dlatego też należy założyć wykonanie wszystkich prac, które okażą się niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót zabezpieczających i tymczasowych: a) zabezpieczenia terenu budowy zgodnie z wymogami BHP i ppoż. z uwzględnieniem, iż prace prowadzone będą na terenie czynnego obiektu, w którym przebywa duża liczba osób. Obszar prowadzenia robót należy oznakować w sposób widoczny i bezpieczny tablicami informacyjnymi w języku polskim, rosyjskim i angielskim o treści „TEREN ROBÓT – NIEUPOWAŻNIONYM WSTĘP WZBRONIONY”. Wszyscy pracownicy Wykonawcy w czasie przebywania na terenie budynku muszą nosić kamizelki z nazwą firmy Wykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane nie stosowaniem powyższych zasad, oraz szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy, b) wykonania napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie robót, bądź w związku z ich prowadzeniem; c) zapewnienia na koszt własny kontenerów na odpady i gruz oraz wywozu i utylizacji odpadów i gruzu; d) odbioru gruzu i śmieci z rozbiórki. 11) Po zakończeniu prac, Wykonawca będzie zobowiązany doprowadzić teren robót do należytego stanu i porządku. Wykonawca będzie odpowiedzialny za sprzątanie pomieszczeń, w których zakończono wykonywanie robót w tym za: mycie podłóg zmywalnych, wytarcie kurzu z parapetów, czyszczenie drzwi, klamek i kontaktów, mycie grzejników i odkurzanie kratek wentylacyjnych i wykładzin. 12) Przedmiot zamówienia wykonywany musi być z materiałów i za pomocą urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. 2016 poz. 1570, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202, z późn. zm.), a także wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien posiadać stosowne dokumenty, potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ww. przepisami i posiadają wymagane parametry. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót. Wszystkie materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę muszą być nowe i nieużywane. 13) Wykonawca będzie mógł korzystać w porozumieniu z Zamawiającym z remontowanych pomieszczeń i zorganizować w nich zaplecze socjalno- sanitarne dla swoich pracowników oraz składować materiały i urządzenia, jednak Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności za mienie Wykonawcy pozostawione na terenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 143 527,56 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej nr 34/REMONT –BIAŁA PODL./PN/18”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 9.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach