Przetargi.pl
Remont i aranżacja wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25

BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WOLA M.ST.WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Aleja "Solidarności" 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WOLA M.ST.WARSZAWY
    Aleja "Solidarności" 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000284374
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpwola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i aranżacja wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Remontem i aranżacją wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25” (pomieszczenia oznaczone na projekcie od 1 do 5), które obejmują w szczególności:a) Wymiana parkietu na okładzinę z paneli winylowych.b) Renowacja i oczyszczenie posadzki z lastryko w holu na piętrze i na schodach,c) Pranie wykładziny w sali zabaw dla dzieci,d) Renowacja i oczyszczenie parapetów lastryko z farby,e) Odświeżenie ścian i sufitów – malowanie,f) Wykonanie okładzin ściennych: tapety na wyznaczonych ścianach,g) Okładzina ścian z deszczułek parkietowych z demontażu,h) Likwidacja krat zewnętrznych w oknach,i) Likwidacja krat przy drzwiach wewnętrznych wejściowych do obu Wypożyczalni,j) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,k) Likwidacja progów w drzwiach wejściowych,l) Balustrada przy schodach – wymiana pochwytu PCV, oczyszczenie i malowanie balustrady,m) Montaż osłon dla grzejników w części dziecięcej,n) Demontaż niektórych istniejących opraw (kloszy czerwonych) i montaż nowych kloszy ratanowych lub wiklinowych,o) Wyposażenie meblowe i dekoracyjne.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:a) dokumentacja projektowa,b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,c) przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 23 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:1) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100).UWAGA!!! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający dopuszcza wykazanie warunku poprzez zsumowanie posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z nich winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum150 000,00 zł.2) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca winien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie i/lub adaptacji i/lub modernizacji budynku użyteczności publicznej, za kwotę minimum 300 000,00 zł brutto. Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225) pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach