Gmina Czarna ogłasza przetarg
- Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
Czarna 260
37-125 Czarna, woj. podkarpackie
tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
REGON: 69058177800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. Uregulowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Czarna – etap IV Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) węzła odwadniania i higienizacji osadów ściekowych w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Czarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. Uregulowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Czarna – etap IV. Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) węzła odwadniania i higienizacji osadów ściekowych w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Czarnej. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do łącznego wykonania następujących elementów: a) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający dopuszcza możliwość opracowania oddzielnych dokumentacji na poszczególne elementy zamówienia. b) uzyskania wszelkich decyzji umożliwiających realizację inwestycji, szczegółowo określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli będą wymagane. Zamawiający uzyskał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Wszczęte zostało postępowanie w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. c) pełnienia nadzoru autorskiego, d) realizacji robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej obejmujących: - dostawę i montaż węzła (instalacji) higienizacji – granulacji osadów ściekowych - wykonanie modernizacji instalacji przygotowania i dozowania polielektrolitu - dostawa i montaż wagi samochodowej e) Uzyskanie zezwolenia Ministra Rolnictwa w zakresie wytwarzania środka poprawiającego właściwości gleby powstałego z osadów ściekowych (granulat). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, zwanym dalej PFU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Urzędu Gminy w Czarnej: 13 124 0264 3111 1000 0377 81705 bank PEKAO S.A. o/Łańcut. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w urzędzie Gminy w czarnej w kasie – parter budynku, kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą, jeżeli dotyczą Wykonawcy: 1. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz 2. Pełnomocnictwo 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa instalacji napowietrzającej reaktory biologiczne w ramach przebudowy istniejącej stacji odwadniania i higienizacji osadu na instalację do końcowego przekształcania osadów w granulowany nawóz – etap 1
Dodano: 2019-10-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu w związku z realizacją zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czerminie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2018-11-28 - Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czerminie.
Dodano: 2018-07-27 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Chmielniku
Dodano: 2018-03-09