Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu w związku z realizacją zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czerminie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

GMINA CZERMIN ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin , -
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 77 40 246 , fax. 17 77 41 921
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZERMIN
    - 140
    39-304 Czermin , woj. podkarpackie
    tel. 17 77 40 246, fax. 17 77 41 921
    REGON: 690581896
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu w związku z realizacją zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czerminie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 2 300 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy PLN 00/100) na pokrycie deficytu w związku z realizacją zadania „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czerminie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”. 4.2. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp: 4.2.1. Przewidywany termin wykorzystania kredytu: 20.12.2018r. w transzach według potrzeb Zamawiającego. 4.2.2. Kredyt zostanie wykorzystany zgodnie z uchwałą nr XL/240/2018 Rady Gminy w Czerminie z dnia 12 października 2018 r. 4.2.3. Kredyt będzie przekazany na żądanie Zamawiającego, jednorazowo na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu gminy. 4.2.4. Karencja w spłacie kredytu do 30 stycznia 2020 r. 4.2.5. Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2034 r. 4.2.6. Spłata odsetek miesięczna, począwszy od pierwszego dnia, w którym wykorzystano transzę kredytu po otrzymaniu pisemnej informacji o wysokości odsetek. 4.2.7. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy. 4.2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat. 4.2.9. Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy. 4.2.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat. 4.2.11. Spłata kapitału nastąpi w 180 ratach miesięcznych płatne na koniec każdego miesiąca , począwszy od 31.01.2020r. w kwocie 12 800,00zł . Ostatnia rata 31.12.2034r. w kwocie 8000,00zł , 4.2.12. Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. 4.2.13. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 4.2.14. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 4.2.15. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. 4.2.16. Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 4.2.17. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa). 4.2.18. Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych. 4.2.19. Zamawiający nie udzielał gwarancji i poręczeń. 4.2.20. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno – prywatnym. 4.2.21. Zamawiający udostępni jako załączniki do niniejszej specyfikacji dodatkowe dokumenty potwierdzające jego kondycję finansową tj. Rb-28s – wydatki wg stanu na dzień 30.09.2018r. , Rb-27s. – dochody wg stanu 30.06.2018r., Rb-z – zobowiązania wg stanu na dzień 30.06.2018r. , Rb-nds - nadwyżka, deficyt wg stanu na dzień 30.06.2018r. , Rb-n – należności wg stanu na dzień 30.06.2018r. 4.2.22. Uchwały i zarządzenia budżetowe oraz WPF dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.czermin.biuletyn.net 4.2.23. Opinie RIO dostępne są na stronie: www.czermin.biuletyn.net
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej (zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach