Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU ŚLUSARKI I STOLARKI ORAZ PRZEPROWADZENIU RENOWACJI ŚLUSARKI OKIENNEJ WRAZ Z JEJ OSADZENIEM W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 1. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ KOMPLETNEJ FASADY SZKLANEJ PÓŁSTRUKTURALNEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 2. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 3. PN.: PRZEPROWADZENIE RENOWACJI ŚLUSARKI – OKIEN ŻELIWNYCH WRAZ Z OSADZENIEM DLA BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    ul. Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzuk.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU ŚLUSARKI I STOLARKI ORAZ PRZEPROWADZENIU RENOWACJI ŚLUSARKI OKIENNEJ WRAZ Z JEJ OSADZENIEM W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 1. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ KOMPLETNEJ FASADY SZKLANEJ PÓŁSTRUKTURALNEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 2. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 3. PN.: PRZEPROWADZENIE RENOWACJI ŚLUSARKI – OKIEN ŻELIWNYCH WRAZ Z OSADZENIEM DLA BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA PN.: „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU ŚLUSARKI I STOLARKI ORAZ PRZEPROWADZENIU RENOWACJI ŚLUSARKI OKIENNEJ WRAZ Z JEJ OSADZENIEM W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a” są roboty budowlane polegające na wykonaniu wyżej wymienionych robót na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektową „ARTA” Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Piotrkowska 41 – Projekt budowlany remontu i przebudowy budynku gospodarczego przy ul. Księży Młyn 11 w Łodzi, obszar H. Dz. 98/11 fragm., zgodnie z zakresem zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), we wzorze umowy oraz zgodnie z materiałami udostępnionymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym zakresem: Dla części 1. pn.: „WYKONANIE I MONTAŻ KOMPLETNEJ FASADY SZKLANEJ PÓŁSTRUKTURALNEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a” Dla części 2. pn.: „WYKONANIE I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a” Dla części 3. pn.: „PRZEPROWADZENIE RENOWACJI ŚLUSARKI – OKIEN ŻELIWNYCH WRAZ Z OSADZENIEM DLA BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załącznikach Nr 1.1., 1.2., 1.3. do SIWZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje od Wykonawcy wniesienie wadium: a) dla części 1. - w kwocie 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100), b) dla części 2. - w kwocie 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), c) dla części 3. - w kwocie 600.00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 12 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 359, z późń. zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Getin Noble Bank nr: 06 1560 0013 2026 0003 6256 0001 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: 7/2019 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 9.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; 9.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 9.6.3. kwotę wadium; 9.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą; 9.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 9.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9.6.5.2. którego oferta została wybrana: 9.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.6.5.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.6.5.2.3. zawarcie umowy zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6. SIWZ. 13 9.8. Zamawiający zatrzyma wadium lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 9.9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE PRECYZUJE W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego FORMULARZ CENOWY – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2a do SIWZ - stanowiący potwierdzenie zaproponowanej w formularzu ofertowym wartości oraz stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron; 2) WSZYSCY WYKONAWCY zobowiązani są do wpłacenia WADIUM - patrz zapisy SIWZ oraz ogłoszenie - sekcja IV.1.2), 3) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY w wysokości: a) dla części 1. - w wysokości 5 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie, b) dla części 2. - w wysokości 8 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie, c) dla części 2. - w wysokości 8 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie - patrz: zapisy SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach