Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzuk.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej w budynku położonym w Łodzi przy ul. Tuwima 36. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pn.: „WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36” jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wyżej wymienionych robót (w tym m.in.: wykonanie stolarki drewnianej okiennej, demontaż starej stolarki, montaż wykonanej nowej stolarki okiennej w budynku biurowym) na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektową Doroty Mokrosińskiej „emig ARCHITEKCI” z siedzibą w Warszawie, ul. Borowskiego 2 / 307 – Projekt wykonawczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: [Numeracja zgodna z SIWZ]: 9.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. przewiduje od Wykonawcy wniesienie wadium w kwocie.: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych,-) 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Getin Noble Bank nr: 06 1560 0013 2026 0003 6256 0001w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: 3/2019 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego FORMULARZ CENOWY – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2a do specyfikacji - stanowiący potwierdzenie zaproponowanej w formularzu ofertowym wartości oraz stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron; 2) WSZYSCY WYKONAWCY zobowiązani są do wpłacenia wadium - patrz zapisy SIWZ oraz ogłoszenie - sekcja IV.1.2), 3) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY w wysokości 5 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie - patrz: zapisy SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU MUZEUM MIASTA PABIANIC”
Dodano: 2019-10-10 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU ŚLUSARKI I STOLARKI ORAZ PRZEPROWADZENIU RENOWACJI ŚLUSARKI OKIENNEJ WRAZ Z JEJ OSADZENIEM W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 1. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ KOMPLETNEJ FASADY SZKLANEJ PÓŁSTRUKTURALNEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 2. PN.: WYKONANIE I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU GOSPODARCZYM (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a CZĘŚĆ 3. PN.: PRZEPROWADZENIE RENOWACJI ŚLUSARKI – OKIEN ŻELIWNYCH WRAZ Z OSADZENIEM DLA BUDYNKU GOSPODARCZEGO (UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ) POŁOŻONEGO W ŁODZI PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 11a
Dodano: 2019-09-23 - WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 (LEWA I PRAWA OFICYNA)
Dodano: 2019-08-21