Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę, przebudowę budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy przy ul. Piłsudskiego 15 .

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4437970 , fax. 13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18 b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4437970, fax. 13 4462917
    REGON: 1775600499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę, przebudowę budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy przy ul. Piłsudskiego 15 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę, przebudowę budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy przy ul. Piłsudskiego 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbudowę, przebudowę budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15, o zakresie : roboty zewnętrzne zagospodarowanie terenu , elewacja dwóch ścian , roboty wewnętrzne instalacja sanitarna i wodociągowa oraz instalacja elektryczna w pomieszczeniach sanitarnych na dwóch kondygnacjach (na każdej kondygnacji przewidziany sanitariat dla niepełnosprawnych), roboty wykończeniowe w pomieszczeniach sanitarnych, roboty remontowe w poziomie piwnic, roboty wykończeniowe konstrukcji nad wejściem głównym do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert . 2.Wadium w wysokości : 9 400 zł ( słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty –wzór dział III do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Załącznik nr 1, 2 do SIWZ (braku podstaw do wykluczenia i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), 3) w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg. wzorów stanowiących Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ (tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) – składa osobno każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie. - zaleca się załączyć dowód potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy. Art. 22 a ustawy nie przewiduje możliwości polegania na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– dokument musi być złożony w oryginale i musi określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 4 do SIWZ).Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach