Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont dachu Pawilonu nr 1 Lecznictwa Szpitalnego przy ul. Walczaka 42 Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością"

Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
    ul. Dekerta 1
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
    REGON: 21122838100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont dachu Pawilonu nr 1 Lecznictwa Szpitalnego przy ul. Walczaka 42 Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) demontaż przewodów odgromowych i uziemiających oraz wsporników odstępowych instalacji, b) rozbiórka rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) rozbiórka pokrycia dachowego wraz z łatami, d) demontaż istniejących wyłazów i okien połaciowych, e) oczyszczenie elementów drewnianych więźby dachowej, wymiana elementów uszkodzonych i zużytych oraz ich zabezpieczenie preparatami grzybo i owadobójczymi oraz ogniochronnymi f) przemurowanie kominów cegłą klinkierową powyżej połaci dachowej, g) przybicie kontrłat oraz wykonanie nowego łacenia h) montaż izolacji folii dachowej jako izolacji przeciwwilgociowej, paroprzepuszczalnej, i) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo tytanowej, j) wykonanie nowego pokrycia dachowego w koronkę dachówką ceramiczną karpiówką koloru czerwonego, k) montaż ław i stopni kominiarskich, l) odrestaurowanie dekoracyjnych sterczyn oraz zrekonstruowanie brakujących elementów, m) montaż okien oddymiających w połaci dachowej, n) naprawa wyłazów i okien połaciowych wraz z ich oszklenie, o) wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2. Szczegółowy zakres robót, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia oraz następująca dokumentacja projektowa. a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR); d) przedmiar robót 3. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejasności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. 4. Zamawiający przedmiot niniejszego zamówienia – robotę budowlaną opisał za pomocą dokumentacji projektowej. Przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 2, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami lub aprobatami technicznymi, o ile nie ustalono Polskiej Normy. 6. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniaZamawiający przedmiot niniejszego zamówienia – robotę budowlaną opisał za pomocą dokumentacji projektowej. Przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 7. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane – min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji jako kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem, że 36 miesięcy - 1 pkt powyżej 36 mcy - 1 pkt za każde następne 6 m-cy, z tym, że za 60 miesięcy i więcej dodatkowo 4 pkt ). 8. Uwaga! Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji miejsc objętych pracami. Kontakt z: a) Panem Sławomirem Molikiem tel. 95/ 7331 613
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w łącznej wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Dowód wniesienia wadium należy obowiązkowo załączyć do oferty. 3. Zaleca się, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wadialnym co najmniej nr postępowania, którego dotyczy wadium. 4. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b. 5. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK 35 1090 1900 0000 0001 1227 1147 z adnotacją „Wadium w sprawie nr: ZP/N/Rb/58/17 – Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Remont dachu Pawilonu nr 1 … 7. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w wymaganej kwocie (np. potwierdzenie wykonania przelewu itp.). 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno ono uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/ poręczenia. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce – nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta, bindowana itp.). 4. Termin ważności gwarancji – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (przez cały okres związania ofertą). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny jego spełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Art. 24 aa. 1. Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Ogłoszenie Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy (złożoną w celu dokonania oceny ofert): 1) OFERTA, będąca oświadczeniem woli Wykonawcy (formularz prawidłowo wypełniony i podpisany); 2) Tabela elementów ceny ryczałtowej jest tabelą pomocniczą – do sporządzenia harmonogramu robót i rozliczania w trakcie realizacji inwestycji; 3) Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 4) Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego. b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie. 5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach