Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb.

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z podziałem na części: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb. Uwaga: Szczegółowy opis wszystkich prac budowlanych i instalacyjnych znajduje się w projektach branżowych budowlano – wykonawczych, STWIORB i przedmiarach robót. 2. Wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (część 1 i część 2) – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi jest jednym z poza cenowych kryteriów oceny ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: -wykonanie robót drogowych, -wykonanie robót wodociągowych, -wykonanie robót kanalizacyjnych (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), -wykonanie robót gazowych, -wykonanie robót telekomunikacyjnych, -wykonanie robót elektrycznych Część 2: -wykonanie robót elektrycznych, - montaż stacji transformatorowej 5. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Obowiązki Wykonawcy dotyczące wszystkich branż (część 1 i część 2): - Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, dobrej jakości, I-go gatunku. Gdziekolwiek w dokumentacji przywołane są parametry materiałów gorszych, zostały one wskazane wyłącznie do celów porównawczych i pomocniczych. - Obowiązek zimowego utrzymania dróg, chodników i ścieżek rowerowych do czasu zakończenia odbioru końcowego spoczywa na Wykonawcy i zawarty jest w cenie ryczałtowej. - Wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym w szczególności po robotach instalacyjnych, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, regulacja istniejących urządzeń leży po stronie Wykonawcy. - Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt. - Pozyskanie od zarządcy drogi decyzji na umieszczenie sieci leży po stronie Wykonawcy robót. Opłaty z tego tytułu będą regulowane przez Zamawiającego. - Pozyskanie od zarządcy drogi decyzji na prowadzenie robót instalacyjnych (branżowych) poza zakresem drogowym i poniesienie opłat z tego tytułu leży po stronie Wykonawcy. - Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia badań archeologicznych w postaci nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z rozbudowa drogi powiatowej nr 1900E wraz z infrastrukturą techniczną w Łuszczanowicach. - Wykonawca zapewni, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych jak również uwzględni tymczasowe organizacje ruchu wprowadzone na okoliczność wykonywania robót budowlanych na terenie Gmin Kleszczów przez odrębnych Wykonawców. - Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy. - Należy zapewnić dojazd samochodów odbierających odpady z posesji zlokalizowanych przy inwestycji. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzania dokumentacji powykonawczej dokumentującej wszystkie zmiany dokumentacji wskazane w SIWZ oraz zmiany, które nastąpią w trakcie trwania robót. Po stronie Wykonawcy jest również wykonanie części rysunkowej dokumentacji do zatwierdzenia przez projektanta świadczącego nadzór autorski (nadzór autorski po stronie Zamawiającego). Pozyskanie podkładów mapowych jest po stronie Wykonawcy. - Wszelkie roboty gazoniebezpieczne i wszystkie prace na czynnych gazociągach wykonuje tylko PSG sp. z o.o. Wykonawca ponosi koszty nagazowania oraz wykonania robót przez PSG sp. z o.o. oraz koszty nadzorów i odbiorów technicznych sieci gazowej (m.in. odbiory zgrzewów, próby szczelności) przez operatora. Wszystkie materiały potrzebne do w/w prac dostarcza wykonawca. Warunkiem nagazowania sieci gazowej jest odbiór techniczny przebudowywanej/wybudowanej sieci gazowej przez Zamawiającego (Gminę Kleszczów) oraz PSG sp. z o.o. Dodatkowo (niezależnie od dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu) Wykonawca przekaże dla RDG następujące dokumenty: a)Ksero projektu bud. z uzgodnieniami narady koordynacyjnej ( dawniej ZUD) wraz z naniesionymi przez projektanta lub wykonawcę zmianami. b)Powykonawcza inwentaryzacja (mapa + szkice geodezyjne). c)Ksero karty domiarów armatury szkic tabliczki oznacznikowej. d)Protokół odbioru. e)Szkic włączenia. f)Protokół wyłączenia z eksploatacji gazociągu (w przypadku przebudowy). g)Powykonawczo inwentaryzacja geodezyjna z odcięć i likwidacji przewodów (jeżeli inwentaryzacja z budowy nie zawiera tych elementów). - Wymagania dotyczące dokumentacji odbiorowej – Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji odbiorowej oddzielnie dla każdej branży (i wydanych pozwoleń, zezwoleń, zgłoszeń) w dwóch egzemplarzach (dla branży elektrycznej w zakresie infrastruktury elektroenergetycznej w 4 egz.) zawierającej: a)Pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, /zatwierdzenie wdrożonej organizacji ruchu itp. w zależności od specyfiki danej branży/ -opcjonalnie. b)kserokopia decyzji o pozwoleniu na budowę, zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszeń zamiaru wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub innych dokumentów sankcjonujących wydanie zgody na wykonanie robót budowlano montażowych w świetle przepisów szczegółowych c)Oryginał/kserokopia dziennika budowy, d)Mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej e)Sprawozdanie rzeczowo – finansowe obejmujące charakterystykę techniczną wykonanego zakresu (zgodnie ze specyfiką danej branży), długości, ilości, powierzchnie, kwoty (w podziale na poszczególne elementy infrastruktury techniczne oraz poszczególne elementy dróg, sieci i małą architekturę, jak również podział na poszczególne drogi) itp. f)Oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: I.o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, II.o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie III.o wbudowaniu materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych, g)zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania na terenie RP. h)Oryginał/kopia projektu budowlanego powykonawczego - podpisany przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót i)wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, j)oryginał oświadczenia geodety o odtworzeniu zniszczonych punktów osnowy geodezyjnej (opcjonalnie), k)charakterystyka techniczna obiektu, ogólna informacja o inwestycji, nazwa, terminy itd. l)protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji, m)oświadczenia właścicieli działek przyległych na których prowadzone były prace związane z realizacją inwestycji w branży drogowej o uporządkowaniu tych działek i braku zastrzeżeń – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do umowy, n)dokumentacja fotograficzna na płycie CD/DVD stanu po zrealizowaniu wszystkich prac, o)wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf. i dwg.) na płycie CD/DVD, p)inne dokumenty wytworzone w trakcie realizacji przedmiotu umowy dotyczące branży drogowej, protokoły z narad spotkań, itp. q)„Instrukcja użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych – opcjonalnie. - Obowiązki Wykonawcy: a.Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie placu budowy. Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, koszty zaplecza budowy ponosić będzie Wykonawca. b.Zapewnienie kontenera – biura budowy w bliskim sąsiedztwie terenu budowy, c.Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązuje się przestrzegać obowiązków nałożonych na Zamawiającego a wynikających z odrębnych decyzji – np. pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowych, pozwoleń, zezwoleń na realizację itp. d.Przygotowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów wykonania tej dokumentacji i wprowadzenia organizacji leży po stronie Wykonawcy. Organizację ruchu należy wykonać w sposób zapewniający dogodny objazd dla ruchu ciężkiego i autobusowego oraz osobowego. W trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji. Przy sporządzaniu projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy uwzględnić prowadzone roboty przez innych wykonawców na terenie gminy i wprowadzonych przez nich czasowych organizacji ruchu. e.Wykonawca odtworzy wszystkie punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zlokalizuje wszystkie istniejące graniczniki wzdłuż pasa drogowego i potwierdzi protokolarnie ich istnienie/lub ich brak z właścicielem nieruchomości zlokalizowanych wzdłuż pasa drogowego. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku zaspokojenie przyszłych roszczeń właścicieli działek z tytułu odtworzenia ograniczników spoczywa na Wykonawcy. f.Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt. g.Przed wejściem na plac budowy Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej na płycie CD dla terenów, na których będą prowadzone roboty, ze szczególnym uwzględnieniem terenu pasa drogowego przejętego na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z pierwszą fakturą częściową na zrealizowane roboty. h.Wykonawca na swój koszt zapewni wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej i laboratoryjnej inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia własnej jednostki laboratoryjnej celem przeprowadzenia badań kontrolnych. i.Zmianę użytków gruntowych dla działek pasa drogowego. 9.Dodatkowo dla branży elektroenergetycznej (część 1 i część 2): Wykonawca skompletuje i przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą ,,na czysto” w formie cyfrowej na dysku CD/DVD w formatach dwg i pdf w 2 egzemplarzach oraz w formie papierowej w 4 egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku prac, opracowaną i zatwierdzoną przez uprawnionego Projektanta z poszanowaniem praw autorskich. Ponadto przekaże w 2 egzemplarzach projekt budowlany z naniesionymi zmianami przez Kierownika budowy/robót, zaakceptowanymi przez Inspektora nadzoru i Projektanta. Projekty wykonawcze z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji, muszą posiadać na stronie tytułowej, części opisowej i na każdym rysunku poszczególnych projektów napis: „Dokumentacja powykonawcza”. Przy napisie „Dokumentacja powykonawcza” należy umieścić datę oraz podpis Projektanta. Kompletna dokumentacja odbiorowa musi posiadać spis treści, wykaz załączników oraz oznaczenie każdego załącznika w celu identyfikacji. Całość dokumentacji odbiorowej będzie podzielona na działy i będzie spięta w teczkach lub segregatorach wg określonej systematyki. Spis treści oraz wykaz załączników dokumentacji odbiorowej zostanie przekazany Zamawiającemu również w formie elektronicznej. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWIORB) opracowana przez zespół projektantów oraz wymagania szczególne opisane w SIWZ i projekcie umowy przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty do wykonania i dostosowane do nich KNR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Część 2: 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.8.2018 Wykonanie robót budowlanych: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. i/lub Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.8.2018 - Wadium: Wykonanie robót budowlanych: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. i/lub Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 i 2: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3)W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a.postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b.wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c.ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4)W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku. 5) Dowód wniesienia wadium 6)Dokument, o którym mowa w pkt. 11.19 7)W przypadku ubiegania się o dodatkowe punkty w kryterium „Dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia” wraz z ofertą należy złożyć wykaz dodatkowego doświadczenia tych osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach