Przetargi.pl
USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego eksploatowanego w niżej wymienionych kompleksach 31 WOG:  m. Łódź – WCKMed na ul. 1-go Maja 90 oraz ul. 6-go sierpnia 92;  m. Łódź – WPP na ul. Źródłowej 52;  m. Zgierz – 31 WOG magazyn, Ambulatorium ul. Konstantynowska 85;  m. Tomaszów Mazowiecki – JW. 4391, JW. 4390, JW. 4713;  m. Nowy Glinnik – JW 4392, JW. 3718;  m. Leźnica Wielka – JW 4393, JW 4395, 31 WOG Ambulatorium, JW. 4389 OSAS;  m. Zgierz – 31 WOG magazyn, Ambulatorium ul. Konstantynowska 85. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przeglądów technicznych w następującym zakresie: 1) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, 2) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353, 3) określenie, czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, 4) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, 5) wskazanie zakresu niezbędnych napraw stwierdzonych w czasie przeglądu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku, 6) dokonanie odpowiedniego wpisu do dowodu urządzenia m.in. data przeglądu, ocena techniczna określająca czy urządzenie jest sprawne i nadające się do eksploatacji, wykaz wymienianych części, terminem kolejnego przeglądu, pieczątka i podpis Wykonawcy, 7) wystawienie protokołu odbioru z przeglądu technicznego lub naprawy, w którym należy wyszczególnić: rodzaj sprzętu, miejsce użytkowania z podaniem numeru pododdziału 31 WOG, rodzaj wykonanej usługi, wyszczególnienie wymienionych podzespołów, czas naprawy w roboczogodzinach oraz uzyskać potwierdzenie wykonanej usługi przez osobę odpowiedzialną za dany sprzęt, 8) legalizacja – jeśli jest wymagana. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw sprzętu medycznego w następującym zakresie: 1) usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych bądź zużytych części, 2) przeprowadzenie konserwacji sprzętu, 3) wymianę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, zapewnienie materiałów i części zamiennych do sprzętu medycznego, 4) sprawdzenie prawidłowości działania, 5) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, 6) prowadzenie na bieżąco dokumentacji napraw i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dowodu urządzenia sprzętu medycznego wraz z czytelnym podpisem Wykonawcy, 7) regulacja wymaganych przez producenta parametrów, 8) legalizacja – jeśli jest wymagana. 4. Wykaz sprzętu wraz z lokalizacjami znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach