Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano – montażowych dla zadania inwestycyjnego Przebudowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą w Warszawie.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano – montażowych dla zadania inwestycyjnego Przebudowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlano – montażowych dla zadania inwestycyjnego Przebudowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą w Warszawie. Ogólne dane techniczne : Powierzchnia zabudowy – 842,30 m2. Powierzchnia użytkowa budynku objęta opracowaniem – 3 325,20 m2. Kubatura budynku objęta opracowaniem – 12 406,60 m3. Ilość kondygnacji: V – piwnica, parter + III piętra Wysokość 13,72 m Projekty budowlane i projekty wykonawcze do wglądu w siedzibie inwestora. Projekt wykonawczy branży teletechnicznej posiada klauzulę niejawności POUFNE. Wyżej wymienione projekty znajdują się do wglądu w siedzibie inwestora po wcześniejszym, pisemnym wystąpieniu oferenta, uzyskaniu zgody Szefa SZI oraz po okazaniu stosownych dokumentów. 2.UWAGA:Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych ze względu na charakter kompleksu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót (element pomocniczy wyceny) oraz warunkami gwarancji. 3.Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: 1)Zakres robót na czynnym obiekcie obejmuje: przebudowę całego budynku z przeznaczeniem na cele biurowe wraz z infrastrukturą i wykonanie robót wszystkich branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej.2) W związku z tym, iż w trakcie robót budynek będzie użytkowany, roboty budowlane zaplanowano z podziałem na etapy w taki sposób by budynek mógł funkcjonować cały czas. Niezbędne będzie wykonanie tymczasowej ścianki z GK na każdej kondygnacji oddzielającej oba etapy. Fragment korytarza będzie ostatecznie skończony po rozebraniu ścianki tymczasowej na koniec II etapu.3) Kolejność realizacji inwestycji: a)Etap I – przebudowa wewnętrzna budynku (piwnica i połowa budynku na kolejnych kondygnacjach) b) Etap II – przebudowa wewnętrzna budynku (druga połowa budynku na kolejnych kondygnacjach) c) Etap III – niezbędne rozbiórki, budowa infrastruktury technicznej – instalacje elektryczne i kanalizacja teletechniczna, budowa utwardzeń i schodów terenowych, budowa wiaty, budowa ogrodzenia, budowa stacji trafo (poza opracowaniem wykonuje Innogy, w projekcie zagospodarowania przewidziano tylko na nią miejsce), uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 461 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert – Zamawiający określa termin składania ofert na etapie zaproszenia Wykonawców do złożenia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2017 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 552) lub Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2019 poz. 742) (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie) b) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie tj. wykonawcy, lidera, partnera konsorcjum, parterów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy) c) Koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142). d) Koncesję MSWiA (MSW) na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, a także obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (wystarczy w zakresie obrotu) – Dz. U. z 2018 poz. 2037 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji Wykonawca w dniu składnia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia) 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do Ogłoszenia) - dokument wymagany od wykonawcy, lidera, partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia).1. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) 3) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Szczegółowe kosztorysy ofertowe 5) Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach