Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ogłasza przetarg
- Adres: 02-958 Warszawa, Stanisława Kostki Potockiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225442700, , fax. +48228423116
- Data zamieszczenia: 2019-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Stanisława Kostki Potockiego 10/16
02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225442700, , fax. +48228423116
REGON: 01095603800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badań archeologicznych wyprzedzających inwestycję - wraz z opracowaniem wyników tych badań – we wschodniej części Alei Grabowej na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań archeologicznych wyprzedzających inwestycję na terenie wschodniej części Alei Grabowej w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie na terenie stanowiska archeologicznego nr AZP 58-67/37 (Warszawa Wilanów – Zespół Pałacowy) wraz z opracowaniem wyników tych badań. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach: ETAP 1 – badania archeologiczne we wschodniej części obszaru pod zaplanowane badania, ETAP 2 – badania archeologiczne w zachodniej części obszaru pod zaplanowane badania, ETAP 3 – opracowanie wyników badań. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Istotne postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351914-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy PZP wadium jest wymagane. 2. Kwotę wadium ustala się w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w rozdziale XIII.2 niniejszego SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 55 1130 1017 0020 1226 4720 0006 z dopiskiem: Wadium – Nr postępowania: KF.AZ.2401.6.JM.2019 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. 7. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: a) w przypadku wadium w formie pieniężnej – zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia). Dokument ten należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale VII SIWZ, 2) Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem. 3) Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pieczątka służbowa /zalecane/ i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty wystawione przez inne niż Wykonawca podmioty winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę(-y) umocowaną(-e) do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 5). 4) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 5) Oryginał pisemnego zobowiązania, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie archeologicznych interwencyjnych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych: Słuchocin 7, Gałki 8 i Gałki 1 na trasie budowy autostrady A2
Dodano: 2023-06-26 - Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na stanowisku Wólka Pracka 7 wraz z opracowaniem wyników badań na trasie budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca od km 0+300 do km 29+622,61, Odcinek „B” od węzła „Lesznowola” (bez węzła) do węzła „Tarczyn Północ” (z węzłem) – od km 6+945,31 do km 21+746,16
Dodano: 2020-06-29 - Badania archeologiczne przy ul. Ossowskiego w Warszawie
Dodano: 2019-04-12 - Pełnienie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pn.: „Zachowanie i ochrona środowiska, promowanie efektywnego gospodarowania zasobami wodnymi oraz zapobieganie i zarządzanie ryzykiem powodziowym, poprzez poprawę bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego” na zadaniu: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły od km 26+850 do km 27+400 wraz z wałami cofkowymi potoku Regulka: wał prawy od km 0+000 do km 0+220, wał lewy od km 0+000 do km 0+220, w miejscowości Okleśna, gmina Alwernia”.
Dodano: 2019-01-11 - Pełnienie nadzorów archeologicznych podczas realizacji inwestycji pn.: „Zachowanie i ochrona środowiska, promowanie efektywnego gospodarowania zasobami wodnymi oraz zapobieganie i zarządzanie ryzykiem powodziowym, poprzez poprawę bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego” na zadaniach: „Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły na odcinkach wału od km 0+000 do 0+097 oraz od km 0+158 do 1+880 (kilometraż roboczy) w miejscowości Okleśna, gmina Alwernia, powiat chrzanowski, województwo małopolskie”. „Budowa pompowni na potoku Pławianka wraz z nowoprojektowanym wałem tzw. zamykającym w km 0+000 ÷ 0+380 (Zadanie 1), rozbudowa prawego wału rzeki Małej Wisły w km 6+700 ÷ 7+400 dł. 0.700 km (Zadanie 2.1), rozbudowa wałów cofkowych potoku Pławianka: prawy w km 0+000 ÷ 0+650 dł. 0.650 km (Zadanie 2.2) i lewy w km 0+000 ÷ 0+716 dł. 0.716 km (Zadanie 2.3) oraz rozbudowa prawego wału rzeki Małej Wisły w km 0+000 ÷ 1+435 (Zadanie 3) w miejscowościach Brzezinka, Pławy, Harmęże, Babice, gmina Oświęcim, woj. małopolskie”.
Dodano: 2019-01-02 - Badania archeologiczne związane z budynkiem Wodozbioru i jego otoczeniem z uwzględnieniem systemów zasilających i odprowadzających wodę
Dodano: 2018-10-01 - Badania archeologiczne reliktów Oranżerii Gotyckiej w otoczeniu Białego Domku
Dodano: 2018-06-06 - „Badania archeologiczne reliktów Oranżerii Gotyckiej w otoczeniu Białego Domku w ramach projektu „ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich” finansowanego w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.”
Dodano: 2018-04-25 - „Badania archeologiczne reliktów Oranżerii Gotyckiej w otoczeniu Białego Domku w ramach projektu „ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich” finansowanego w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.”
Dodano: 2018-03-14 - Badania archeologiczne reliktów Oranżerii Gotyckiej w otoczeniu Białego Domku w ramach projektu „ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich finansowanego w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Dodano: 2018-03-08