Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy w kompleksie wojskowym w Grójcu

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2021-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy w kompleksie wojskowym w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektowo – kosztorysową, opracowaną dla zadania dla zadania nr 01668: „Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na biurowy ”.Zakres prac do wykonania w ramach zadania 01668, obejmuje roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechniczną. Realizacja robót – w oparciu o prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. a) Zmiana sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy dla ok. 15 osób; b) Poprawa termoizolacji budynku; c) Dostosowanie do przepisów ppoż., bhp oraz obowiązujących norm; d) Remont i wymiana istniejących instalacji; e) Zdemontowanie agregatu; f) Rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej, ścianek działowych, pokrycia dachowego, g) Rozbiórka istniejącej powłoki asfaltowej oraz krawężników; h) Demontaż i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; i) Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nie przewidzianych w projektach; j) Uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, certyfikatów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania; k) Opracowanie wykazu środków trwałych i dowodów urządzeń; l) Wykonawca w ramach złożonej oferty zapewni bezpłatny 12 miesięczny serwis gwarancyjny i konserwację zapewniających utrzymanie przedmiotu umowy w ciągłym ruchu, począwszy od dnia dokonania odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji m) Rozruch technologiczny zainstalowanych instalacji i urządzeń; n) Zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi o) Wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów instalacji i analiz ( w szczególności przepływów wielkości elektrycznych itp. ) ; p) Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. Wraz z udokumentowaniem ich wyników; q) Wykonanie dokumencie powykonawczej; r) Opracowanie: instalacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszelkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych systemów instalacyjnych w formie tablic; s) Opracowanie dowodów urządzeń; t) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych sporządzanie oddzielnie dla każdego obiektu rzutów poziomych każdej kondygnacji, naziemnej i podziemnej z naniesieniem numerów pomieszczeń oraz zestawieniem powierzchni i kubatury. Inwentaryzacja powykonawcza powinna być sprawdzona na podstawie rzeczywistych pomiarów wykonanych po zakończeniu prac budowlanych w oparciu o obecnie obowiązującą Polską Normę i obejmować prawidłową powierzchnię: ogólną, użytkową, usługową i podatkową. Rzuty kondygnacji z właściwą numeracją pomieszczeń powinny byś sprawdzone i podpisane prze osobę posiadającą stosowne uprawnienia; u) W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania w ramach zaproponowanej ceny (przez okres 12 miesięcy) przeglądów kwartalnych oraz jednego przeglądu rocznego. Dopuszcza się połączenie przeglądu rocznego z kwartalnym. Przeglądy będą realizowane zgodnie z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dla XIX grupy SpW-Systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia napraw w ciągu 4 godzin od powiadomienia; v) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach