Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Uzupełnienie technicznych systemów wspomagających ochronę budynków nr 4, 86 oraz ogrodzenia zewnętrznego na potrzeby Dowództwa Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Uzupełnienie technicznych systemów wspomagających ochronę budynków nr 4, 86 oraz ogrodzenia zewnętrznego na potrzeby Dowództwa Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń w oparciu o dokumentację projektowo – kosztorysową, opracowaną dla zadania: „Uzupełnienie technicznych systemów wspomagających ochronę budynków nr 4, 86 oraz ogrodzenia zewnętrznego na potrzeby Dowództwa Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych”. Zakres prac do wykonania w ramach zadania, obejmuje rozbudowę systemów ochrony i przebudowę/remont ogrodzenia zewnętrznego. W znacznej części polega na rozbudowie elementów istniejących systemów ochrony, budowie przyłącza elektroenergetycznego wraz z niezbędną infrastrukturą, wymaga podłączenia do infrastruktury technicznej (istniejącej instalacji sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, teletechnicznej). 1) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie nw. elementów: - rozbudowa zewnętrznej instalacji ochrony zabezpieczenia technicznego kompleksu wraz z infrastrukturą - SSWiN, SKD, CCTV, - budowa dwutorowej kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - wykonanie przyłącza telefonicznego wraz z okablowaniem do budek wartowniczych w istniejącej kanalizacji kablowej, - rozbudowa systemu w LCN, - budowy instalacji teleinformatycznej, - budowy przyłącza elektroenergetycznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci złączy i szaf kablowych, - budowy instalacji elektrycznej (zasilanie dla stanowiska komputerowego w pomieszczeniu dyżurnego warty), - przebudowy części ogrodzenia zewnętrznego (uzupełnienie części ogrodzenia w miejscu istniejącej bramy i oraz remontu starego ogrodzenia zewnętrznego ok. 12 m.), - naprawa/remont/demontaż bram wjazdowych, - wyrównania terenu, usunięcia drzew i krzewów, przesadzenia drzew i krzewów, nowe nasadzenia z pielęgnacją po nasadzeniach, - trawniki, nawierzchnie żwirkowe, chodnikowe – w miarę potrzeb, - remont części ogrodzenia z wymianą drutu naciągowego, drutu ostrzowego na wysięgnikach, uzupełnieniem podpórek w części ogrodzenia, - wymiana 2 zniszczonych słupów żelbetowych wraz z wymianą płyt żelbetowych w przęsłach, - przełożenie krawężników ok. 95 m, - ułożenie nowych krawężników – ok. 25 m; 2) Podstawowe parametry: Budowa kanalizacji kablowej ~ 1130 m Instalacji zasilającej ~ 695 m Budowa ogrodzenia zewnętrznego ~ 12 m Remont ogrodzenia zewnętrznego ~ 875 m (betonowe i siatkowe 400 i 475 m) Ogrodzenie wysokość ok. 265 cm 3) Prace ziemne wykonywane będą mechanicznie i ręcznie, 4) Na całym odcinku planowanej budowy występują : tereny zielone tj. trawniki, drzewa, zieleńce z roślinnością ozdobną, zarośla oraz chodniki z płyt chodnikowych, drogi szturowe, asfaltowe, z płyt betonowych, nawierzchnie żwirowe. 5) Wykonawca wszystkie materiały rozbiórkowe zagospodaruje we własnym zakresie (pomniejszając wynagrodzenie o wartość materiałów pozyskanych z rozbiórki), 6) Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia opisują: projekty wykonawcze, projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 7) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz warunkami gwarancji, - z wymogami normy obronnej NO-04-A009 z 2017 r. oraz Instrukcją Ochrony Obiektów Wojskowych – Załącznik do decyzji Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 07.07.2017 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego), 8) Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (o klauzuli JAWNE i POUFNE) - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 9) Rozliczenie wykonanych robót kosztorysowe 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a) zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi, b) szkolenie pracowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, c) przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników, d) wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.), e) przeprowadzenie utylizacji odpadów, f) wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania, i) zapewnienie 12 miesięcznego serwisu gwarancyjnego i konserwacji ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych, j) uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień oświadczeń postanowień, certyfikatów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania, k) opracowanie wykazu środków trwałych (z załączeniem dowodów urządzeń). Więcej informacji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 34 000,00 zł przed terminem składania ofert. Wniesione wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) – (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie tj. Wykonawcy, lidera/partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca, podwykonawca) b) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. 1432) c) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie tj. Wykonawcy, lidera/partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca, podwykonawca)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji Wykonawca w dniu składnia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia) 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do Ogłoszenia) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia). 3. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) 3) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Szczegółowe kosztorysy ofertowe 5) Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI) 8) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach (Załącznik nr 9 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach