Przetargi.pl
Wykonanie remontu wciągarki pokładowej po 10 latach eksploatacji typu Goodrich/Lucas o numerze 76378-360

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu wciągarki pokładowej po 10 latach eksploatacji typu Goodrich/Lucas o numerze 76378-360
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wciągarki pokładowej po 10 latach eksploatacji typu Goodrich/Lukas o numerze 76378-360 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia zostały opisane szczegółowo w §5 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi: 100 cykli/12 miesięcy. Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielania zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej (w tym m.in. w OPZ i w projekcie umowy). Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie: do 90 dni od dnia przekazania wciągarki Wykonawcy. Po wykonanym remoncie organizacja obsługowa dokona stosownych wpisów w dokumentacji technicznej wciągarki potwierdzającej wykonanie usługi oraz wystawi Formularz EASA FORM 1 lub dokument równoważny na wykonane prace, na podstawie pkt M.A.501 Załącznika 1 Część M do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014r. w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania (z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50210000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach