Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Bohaterów Armii Krajowej w Wyszkowie - etap I

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Bohaterów Armii Krajowej w Wyszkowie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. BRANŻA DROGOWA od km 0+000 do km 0+274,24 (długość odcinka 274,24 mb): 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: a) rozbiórka nawierzchni z kostki o wys. 8cm; b) ścinanie i karczowanie drzew; c) cięcie piłą nawierzchni bitumicznych; 2. Jezdnia główna ( pow. 1 828,07 m2 ) o następujących parametrach: • kategoria ruchu - KR1; • prędkość projektowa – Vp=50km/h; • szerokość jezdni – 6m; • spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2%; • projektowana szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 8,5 do 18,8m. a) roboty ziemne (wykopy i nasypy); b) profilowanie i zagęszczanie podłoża; c) okrawężnikowanie; d) warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C 1,5/2 gr. 15cm – materiał zakupiony i przywieziony z węzła betoniarskiego; e) warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5mm gr. 20cm ; f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm; 3. Zjazdy nawierzchnia z kostki brukowej kolor grafitowy – powierzchnia 312,05 m2: a) roboty ziemne; b) profilowanie i zagęszczanie podłoża; c) okrawężnikowanie; d) warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5mm gr. 20cm ; e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm; 4. Dojścia do furtek 61,30 m2; a) roboty ziemne; b) profilowanie i zagęszczanie podłoża; c) okrawężnikowanie; d) warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5mm gr. 20cm ; e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm 5. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa: a) oznakowanie pionowe; b) oznakowanie poziome nawierzchni za pomocą mas chlorokauczukową. 6. Roboty wykończeniowe: a) regulacje pionowe studzienek; b) humusowanie terenu z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10cmy; 7. Inwentaryzacja geodezyjna. II. KANALIZACJA DESZCZOWA (odcinek od włączenia w ul. Białostockiej do Pompowni ścieków z rurociągiem tłocznym): 1. Roboty pomiarowe; 2. Wykopy pod kanały; 3. Umocnienie ścian wykopów; 4. Zasypanie wykopów po ułożeniu kanałów; 5. Podłoża pod kanały; 6. Wykonanie kanałów z rur PCV SN 8 litych o śr. zew. 400m – 168,50 m; 7. Wykonanie kanałów z rur P PCV SN 8 litych o śr. zew. 315 mm – 191,50 m; 8. Wykonanie kanałów z rur P PCV SN 8 litych o śr. zew. 200 mm – 78,00 m; 9. Wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE 100 o śr. 160mm–399,00 m; 10. Montaż studni rewizyjnych Ø 1000 mm – 15 szt.; 11. Montaż studzienek systemowych na rurze karbowanej 425mm -wpusty deszczowe z pierścieniami odciążającymi – 16 szt.; 12. Montaż studni rozprężnej DN 1000 z PEHD; 13. Przepompownia ścieków wraz z wyposażeniem, zasileniem i sterowaniem; 14. Inwentaryzacja geodezyjna tras przewodów; 15. Kamerowanie kanałów. III. OŚWIETLENIE ULICZNE (montaż opraw ledowych na wysięgnikach – 6szt.): IV. PRZEBUDOWA SIECI ENERGETYCZNEJ NISKIEGO NAPIĘCIA V. UWAGI: 1. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres. 2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót; 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi. Klauzule społeczne: 1. W celu realizacji zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r poz. 2164 ze zm.), Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić co najmniej 5 osób na podstawie umowy o pracę. Osoba zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy – pracownik fizyczny wykonujący czynności związane z przedmiotem zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych. 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób/y wykonujących wskazane czynności. 3. W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia kontroli przez przedstawicieli Zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie na miejscu wykonywania świadczenia. 5. Dopuszcza się zmianę osoby/osób o której mowa w ust. 1, wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie, e-mailem, faksem) w terminie 5 dni, licząc od dnia w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 6. Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w ust. 5 jest zobowiązany zatrudnić osobę nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 7. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, lub udokumentowanie zatrudnienia Zamawiający przewiduje kary umowne dla Wykonawcy w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – kary będą naliczane za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. 8. W przypadku powtarzających się naruszeń o których mowa w pkt 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr rachunku bankowego 19 8931 0003 0002 2233 2029 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego pok. 145 wraz z ofertą. Oryginał Gwarancji można dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby został dołączony oddzielnie do oferty. Oryginał zostanie zwrócony zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowy i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. W przypadku załączenia do oferty oryginału wadium złożonego w formie gwarancji Zamawiający zwróci kopię wadium Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach