Przetargi.pl
Wykonanie remontu głównego hallu wejściowego wraz z korytarzem bocznym w bloku nr 106 budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 14 w Olsztynie

UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 524 52 39
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
    Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 524 52 39
    REGON: 510884205
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu głównego hallu wejściowego wraz z korytarzem bocznym w bloku nr 106 budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 14 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu głównego hallu wejściowego wraz z korytarzem bocznym w bloku nr 106 budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 14 w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 1 do SWZ oraz w przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ). Dołączony przez zamawiającego przedmiar jest elementem pomocniczym do wyceny robót.3. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej na terenie budowy. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest: Pan Lech Kotlewski, tel.: 514 07 87, e-mail: lech.kotlewski@uwm.edu.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia, na własny koszt, sprzętu pozostawionego na terenie budowy.5. Prace należy prowadzić w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie pracowników budynku. 6. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane, wymaganiom SWZ oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom opisanym dla przedmiotu zamówienia. Wskazania oraz inne parametry przedmiotu zamówienia podane przez zamawiającego są wymaganiami minimalnymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom.7. W odniesieniu do zastosowanych przez wykonawcę materiałów, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy na podstawie umowy o pracę zgodnie z zapisami SWZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi przez okres co najmniej 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki rękojmi są określone w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.10.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był minimum 2 letnią gwarancją, na wszystkie wykonane prace, liczoną od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji, otrzyma punkty w ramach kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach