Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUK OPRACOWANIA NAUKOWEGO Z SEMINARIUM

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, ul. Rzeszowska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 772 88 95 , fax. 17 772 89 68
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    ul. Rzeszowska 5 5
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 17 772 88 95, fax. 17 772 89 68
    REGON: 00029174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUK OPRACOWANIA NAUKOWEGO Z SEMINARIUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne oraz wydruk OPRACOWANIA NAUKOWEGO Z SEMINARIUM które odbyło się w dniu 25 września 2015 r. z okazji Światowego Dnia Choroby Alzheimera w ilości 1 500 szt., które zrealizowano w ramach projektu pn. Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 2. Zakres prac jakie należy wykonać w ramach powyższego zadnia: 1) Opracowanie projektu graficznego. 2) Wykonanie profesjonalnych zdjęć na terenie siedziby zamawiającego. 3) Obróbka i przygotowanie fotografii. 4) Opracowanie grafik wektorowych. 5) Redakcja stylistyczno-językowa materiałów tekstowych przekazanych przez zamawiającego. 6) Techniczne przygotowanie tekstu do druku, łamanie tekstów. 7) Zamieszczenie w projekcie zdjęć oraz grafik wektorowych w ilości min. 35. 8) Realizacja spotkań z zamawiającym w trakcie prac nad poradnikiem (min. 6 spotkań w siedzibie zamawiającego w celu bezpośredniej współpracy grafika z zamawiającym oraz autorami). 9) Zaprezentowanie offsetowego wydruku próbnego i przekazanie go do zatwierdzenia przez zamawiającego. 10) Wydruk materiałów. 11) Dostawa oraz rozładunek materiałów w siedzibie zamawiającego. Paczki powinny być zapakowane po 50 egzemplarzy, z zabezpieczeniem narożników, paczka z podwójnego papieru z adnotacją o tytule i ilości egzemplarzy w paczce. Specyfikacja druku: Druk offsetowy 4+4, Format: 20,5 cm x 20,5 cm, ilość stron 80+4, Papier okładka: kreda silk 350, Papier środek (wewnątrz): 130 g, lakier mat + wybiórczy (wybrane tytuły, zdjęcia, grafiki do uzgodnienia z zamawiającym), Uszlachetnianie: okładka folia velvet + lakier UV wybiórczo 1+0, Oprawa miękka, klejona, Nakład 1500 szt., Zdjęcia o rozdzielczości nie niższej niż 300 Dpi. 3. Opracowanie graficzne wykonane przez Wykonawcę musi być zgodne z wytycznymi w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG tj. zawierać m.in.: informację o wsparciu finansowym dotyczącym projektu oraz oznakowanie za pomocą odpowiednich logotypów. Szczegółowe wymagania dotyczące zasad promocji funduszy norweskich i funduszy EOG zawierają: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogi dotyczące informacji i promocji dostępny pod adresem internetowym: https://www.eog.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach/wez-udzial-w-promocji-funduszy/zasady-promocji oraz pozostałe dostępne tam materiały (m.in. wzory logotypów). 4. Fragment tekstu opracowania na potrzeby wykonania próbki o której mowa w pkt. III.5 niniejszego ogłoszenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia nie będzie posiadał nr ISBN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach