Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w dworze z Bobry Wielkiej

Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-010 Wasilków, Leśna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 74 36 082
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej
    Leśna 7
    16-010 Wasilków, woj. podlaskie
    tel. 85 74 36 082
    REGON: 365437292
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w dworze z Bobry Wielkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w dworze z Bobry Wielkiej na terenie Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej (w organizacji), 16-010 Wasilków, ul. Leśna 7. 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)prace remontowe ogólnobudowlane zewnętrzne, 2)prace remontowe ogólnobudowlane wewnętrzne, - etap I – remont piwnic - etap II remont parteru i poddasza 3)wykonanie instalacji sanitarnych, 4)wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych, sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) 5)wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, dokumentów administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie budowy i budowę w technologii światłowodowej przyłącza remontowanego budynku do istniejącej na terenie Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej sieci światłowodowej 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączona do SIWZ dokumentacja projektowa. 4.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem w poszczególnych branżach (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca lub podwykonawca za pośrednictwem wykonawcy w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi wykaz osób i stosowne oświadczenie, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca/podwykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudniania przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i/lub samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca/podwykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione: adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy (zanonimizowane analogicznie j.w.); 3)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń (zanonimizowane analogicznie j.w.). 5.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. 6.W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp i posłużono się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że rozwiązania równoważne zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 9.Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. 10.Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach