Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej – zakończenie

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa 14 A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857131340
  • Data zamieszczenia: 2024-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14 A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857131340
    REGON: 050659036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej – zakończenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej – zakończenie „ w ramach realizacji zadania „Przebudowa i remont remiz strażackich w Czarnej Wsi Kościelnej i Zdrojach oraz adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej i magazynu OSP we wsi Łapczyn”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji:W ramach zadania należy wykonać zakończenie rozbudowy i modernizacji budynku strażnicy OSP polegającej na dokończeniu robót dociepleniowych ścian fundamentowych i ścian nad ziemia z dociepleniem stropu wełną skalną (materiał Zamawiającego na obiekcie) wraz z rusztem drewnianym i zamknięciem izolacji płytami OSB na części powierzchni stropu celem zabezpieczenia materiału izolacyjnego przed uszkodzeniem i zapewnieniem komunikacji do wyłazu dachowego oraz wentylatora wyciągowego spalin, wykonaniu otworu drzwiowego (drzwi zewnętrzne aluminiowe dostarczy i osadzi ich producent – materiał zakupiony w 2023r. Wykonawca pokryje koszty montażu w uzgodnionym z producentem terminie) wraz z osadzeniem nadproża, wykonaniu ścianki działowej do szatni z zakupem i montażem drzwi do szatni oraz świetlicy wraz z wykonaniem sufitów podwieszanych z płyt GK w świetlicy, korytarzu i szatni, szpachlowaniu, gruntowaniu i malowaniu, wykonaniu posadzek ww. pomieszczeniach oraz i instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych, wraz z odciągiem spalin oraz z zagospodarowaniem terenu, przy ul. Wesołej 22 w miejscowości Czarna Wieś Kościelna, na dz. nr ewid. gr. 71/5, położonej w obrębie geod. Czarna Wieś Kościelna, gm. Czarna Białostocka. W latach 2014 – 2023 wykonano rozbudowę strażnicy o wieżę do suszenia węży strażackich (do wykonania instalacja odgromowa), pomieszczenie świetlicy, ścianki kolankowe z wieńcami i nadbudową kominów wentylacyjnych i spalinowego, więźby dachowej z pokryciem obiektu strażnicy, kotłowni i magazynu oleju oraz instalacji co w istniejących wówczas pomieszczeniach. Zakres robót budowlanych:• wykucie i przygotowanie otworu w ścianie konstrukcyjnej zewnętrznej w celu osadzenia drzwi wejściowych o wymiarach 1480x2100 (drzwi zakupione w 2023r., dostawa na obiekt na ustalony termin z możliwym montażem przez producenta - należy uwzględnić w kalkulacji wartość montażu),• osadzenie nadproża ww. drzwi wejściowych,• docieplenie ścian zewnętrznych (wypełnienie braków ocieplenia) styropianem gr. 15cm, z wklejeniem siatki oraz kołkowaniem i gruntowaniem, wykończenie tynkiem cienkowarstwowym (baranek, ziarno 1,5mm barwiony w masie) - ok. 95 m2,• przetarcie wykonanych wypraw, szpachlowanie, gruntowanie oraz wykończenie tynkiem cienkowarstwowym (baranek, ziarno 1,5mm barwiony w masie) całej elewacji budynku z wykluczeniem wieży – ok. 220m2.• ocieplenie stropu poddasza wełną skalną gr. 15cm + 10cm (materiał Zamawiającego zmagazynowany na stropie strychu obiektu)• zdjęcie szalunków z rur PVC słupów zadaszenia ganku, szpachlowanie i obłożenie tynkiem żywicznym jak cokół budynku.• montaż wycieraczki systemowej o wymiarach 80x120cm na spoczniku wejścia głównego,• wykonanie podbitki zadaszenia ganku wejścia głównego o wymiarach 230x390cm,• przygotowanie otworu na osadzenie drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych bez progowych aluminiowych antywłamaniowych konstrukcja drzwi aluminiowa (180x200cm). Futryna w kolorze aluminiowym. Zawiasy i pochwyt ze stali nierdzewnej.• zakup i montaż drzwi o wymiarach 180x200cm - Drzwi wewnętrzne dwuskrzydłowe bez progowe aluminiowe antywłamaniowe konstrukcja drzwi aluminiowa. Futryna w kolorze aluminiowym. Zawiasy i pochwyt ze stali nierdzewnej,• wymurowanie ścian działowych gr.12cm (między wiatrołapem a szatnią ok.12,5m2 ; zakup i montaż drzwi o wymiarach 90x200cm - Drzwi między wiatrołapem a szatnią - Drzwi wewnętrzne wzmocnione kl. 3 przylgowe lub bezprzylgowe o konstrukcji skrzydła grupy 1, tj. płyta wiórowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem obłożone płytą HDF w kolorze popielatym. Futryna regulowana dostosowana do grubości ścian. Zawiasy oraz klamka srebrna. Bez samozamykacza. Skrzydło lewe• prace wykończeniowe wewnątrz budynku :a) wykończenie ścian – zdjęcie wypraw tynków, szpachlowanie, gruntowanie, malowanieb) sufity podwieszane z gk w szatni, korytarzu i świetlicy, c) posadzki (świetlica, korytarz, szatnia – wylewka wyrównawcza, gruntowanie, wyłożenie gresu wraz z cokołem).• prace zewnętrzne:a) pochylnia,b) spocznika przed wejściem głównym (z osadzeniem wycieraczki systemowej),c) opaski wokół budynku w obrzeżu chodnikowym z kostki brukowej betonowej, szarej – ok. 39 m2, • w części poddasza nad szatnią (miejsce wyłazu na poddasze), nad wiatrołapem i salą/świetlicą a także we fragmencie stopu do wyłazu dachowego oraz dojście szerokości 1,5 m do części środkowej nad garażem (do wentylatora wyciągowego spalin) dodatkowo przewidzieć ułożenie rusztu drewnianego umożliwiającego ułożenie docieplenia z wełny i wyprawy „zamykającej” – podłogi z płyt OSB gr. 18 mm• docieplenie ścian kolankowych poddasza styropianem EPS 100-038 grubości 15 cm z wyprawą w postaci tynku podkładowego na siatce – ok. 75m2.Zakres robót sanitarnych:• wykonanie instalacji c.o. z rur stalowych cienkowarstwowych łączonych na złączki zaciskowe wraz z ich izolacją termiczną w postaci wełny mineralnej w folii aluminiowej świetlicy w postaci instalacji zasilająco - sterowniczej wraz z niezbędnym osprzętem w postaci zaworów, filtrów itp. wraz z montaż dostarczonej na obiekt nagrzewnicy wodnej Reventon HC20-3S z montażem regulatora prędkości z termostatem dostarczonym wraz z nagrzewnicą,• montaż 2-ch grzejników z podłączeniem dolnym typu 22/600/400 znajdujących się na obiekcie, • dostawa i montaż automatycznych odciągów spalin kompatybilnych z zakupionym przez Zamawiającego wentylatorem wyciągowym typu WPU-K-22-3 Filtronik, którego montaż należy wykonać na stropie obiektu, dostarczyć i zamontować klapę p.poż. EI60 z zamkiem topikowym na rurze do wentylatora a przejście przez strop żelbetowy wykonać wiertnicą, obróbkę przewodu wykonać jako szczelne, spaliny odprowadzić z wentylatora przewodami typu Spiro poprzez dostarczoną i zamontowaną wyrzutnię dachową• dostawa i montaż automatyki sterowniczej odciągu spalin.Zakres robót elektrycznych:• wykonanie instalacji elektrycznych w tym instalacji oświetlenia podstawowego z oprawami LED, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych i sterowania, instalacji uziemienia i ochrony odgromowej (uwaga: pod wjazdem do garaży ułożona bednarka z wyprowadzonymi końcami umożliwiającymi kontynuację instalacji, wykonanie złączy kontrolnych itp.), połączeń wyrównawczych, ochrony przeciwporażeniowej, wyłącznika ppoż., pomiarów i badań wykonanych instalacji, obwodów i szaf, Do zadań Wykonawcy należy również:- opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.,- wykonanie piktogramów (sala wielofunkcyjna, szatnia) i identyfikacji (numeracji) drzwi do pomieszczeń budynku z opisanymi przewieszkami do kluczy obsługiwanych zamków,- zapewnienie druhom OSP możliwości wjazdu i wyjazdu z terenu strażnicy,- realizacja zadania „na ruchu” obiektu o strategicznym znaczeniu pod względem zabezpieczenia ppoż. dla rejonu działania – harmonogramu realizacji do uzgodnienia z zarządcą obiektu,- montaż dwóch uchwytów podwójnych na flagi w miejscach ustalonych z Zarządcą obiektu,- uzyskaniu w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie powiadomień do SANEPID i Straż Pożarna, uczestniczeniu w kontrolach obiektu, usuwania stwierdzonych wad i uchybień , poniesienia kosztu i uzyskania pozytywnych protokołów kontroli,- Zamawiający przewiduje etapowe - miesięczne rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny etap realizacji robót zgodny z przedstawionym i zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu,- Zamawiający informuje, że koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem sanitarnym ponosi Wykonawca w oparciu o odrębne umowy z gestorami sieci bądź ze specjalistycznymi firmami realizującymi takie usługi,- Wykonawca dokona:- przeprowadzenie ruchów próbnych instalacji c.o. (na zimno i na gorąco), - przeprowadzenie ruchów próbnych technologii odciągów spalin,- przeprowadzenie ruchów próbnych oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,Z ww. ruchów próbnych należy sporządzić stosowne protokołu. Ruchy próbne prowadzić do czasu uzyskania pozytywnych zakładanych projektem efektów ( np. załączanie oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne itp.),- złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego,Inwestycję należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty.Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 prawa zamówień publicznych informuje, że ilekroć w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych dopuszcza się również rozwiązania równoważne z opisywanymi w powyższych dokumentach. Tym samym do wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, dopuszczalne są rozwiązania wskazane w tych dokumentach „ lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysiące złotych 00/100 PLN)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) kwotę gwarancji,3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”,4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 p.z.p.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej należy dołączyć do oferty.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1 p.z.p., oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 p.z.p co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 200.000,00 zł.3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodoweja) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji budowy, rozbudowy lub modernizacji budynków użyteczności publicznej, mieszkaniowych lub produkcyjnych,b) dysponują:- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży budowlanej bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne im uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).oraz- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży elektrycznej bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).oraz- jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży sanitarnej bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne im uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).- zapewnią uprawnionego geodetę do geodezyjnej obsługi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) posiadającego uprawnienia klasy 4 do obsługi inwestycji budowlanej.UWAGAW przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. (art. 117 pzp)3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach