Przetargi.pl
Wykonanie prac modernizacyjnych w Hali Widowiskowo-Sportowej Sośnica w Gliwicach(1)

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/335-04-72
  • Data zamieszczenia: 2022-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    Strzelców Bytomskich 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32/335-04-72
    REGON: 271048212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac modernizacyjnych w Hali Widowiskowo-Sportowej Sośnica w Gliwicach(1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1: Modernizacja schodów bocznych do Hali Sośnica w Gliwicach.Zakres prac budowlanych obejmuje:1.Rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.2.Rozbiórka istniejących schodów żelbetowych do piwnicy i do budynku.3.Odsłonięcie ściany budynku do poziomu fundamentów (wykonywać odcinkowo).4.Oczyszczenie ściany i wykonanie nowych powłok izolacyjnych.5.Wykonanie ocieplenia ściany.6.Wykonanie warstw osłonowych izolacji.7.Wykonanie nowego podłączenia rury spustowej Rd120 do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej.8.Zasypanie wykopu.9.Odtworzenie cokołu budynku.10.Wykonanie odwodnienia liniowego przed wejściem do windy na całej jego długości (ok 150 cm) wraz z jego wpięciem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej.11 Wykonanie nowych schodów wejściowych do piwnicy i do budynku.12. Wyprofilowanie placu z kostki betonowej i obniżenie krawężnika przy parkingu tak by osoba niepełnosprawna mogła bez przeszkód dojechać do windy. 13.Wykonanie nowych obróbek blacharskich na całej długości podcienia.14.Wykonanie nowych balustrad stalowych podcienia i schodów w formie jak przy schodach głównych. 15.Wykonanie nowych tynków dla filarów podcienia.Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:1.Przedmiar robót.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.3.Dokumentacja techniczna.Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.Istotne warunki zamówienia.1.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.2.Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.3.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:-certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót-oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,-dokumentację powykonawczą,-wypełniony dziennik budowy.W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:1.Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną.2.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane.3.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.4.Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.5.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.6.Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.7.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.8.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.9.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.10.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.11.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.CZĘŚĆ 2: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy w Hali Sośnica w Gliwicach.Zakres prac budowlanych obejmuje:1.Skucie skorodowanych tynków na ścianach.2.Oczyszczenie ścian z pyłów i luźnych odspojonych elementów.3.Wykonanie całościowego technicznie w jednym systemie zabezpieczenia powierzchni ścian i sufitów redukcji soli i przeciw korozji biologicznej.4.Uzupełnienie i wykonanie nowych tynków zalecane tynki renowacyjne.5.Uzupełnienie mocowań instalacji.6.Wykonanie wypraw wykończeniowych po całym obwodzie okna.7.Wykonanie wypraw drzwi do pomieszczenia.8.Montaż drzwi technicznych.9.Malowanie zabezpieczające całego pomieszczenia.Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:1.Przedmiar robót.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.3.Dokumentacja techniczna.Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.Istotne warunki zamówienia.1.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.2.Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.3.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:-certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót-oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,-dokumentację powykonawczą,-wypełniony dziennik budowy.W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:1.Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną.2.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane.3.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.4.Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.5.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.6.Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.7.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.8.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.9.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.10.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.11.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część 1: Modernizacja schodów bocznych do Hali Sośnica w Gliwicach - 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); Część 2: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy w Hali Sośnica w Gliwicach - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wykonawca musi złożyć wadium do każdej części, na którą składa ofertę,2)wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,3)wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,4)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Bank Milenium S.A.5)jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3.Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4.Zdolność techniczna lub zawodowa.Określenie warunku:1)DOTYCZY CZĘŚCI 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/modernizacji obiektu budowlanego o całkowitej wartości robót min. 70 000 zł brutto każda.2)DOTYCZY CZĘŚCI 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/modernizacji obiektu budowlanego o całkowitej wartości robót min. 50 000 zł brutto każda.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA OBIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA WYSTARCZY, ŻE WYKONAWCA WYKAŻE SPEŁNIANIE WARUNKU W ZAKRESIE POSIADANEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA DLA CZĘŚCI 1.W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności zawodowej poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że ww. zdolnością zawodową musi się wykazać co najmniej jeden z podmiotów działających wspólnie.3)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, to jest: jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, niezależnie na ile części zamówienia składa ofertę. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.Zdolność zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniania łącznie dla wszystkich podmiotów.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6.W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach