Przetargi.pl
Modernizacja hali budynku 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hali budynku 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji części hali budynku nr 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach (Gliwice, ul. Kujawska 112) w osiach 9-17 oraz wykonanie pomieszczeń toalet. Zamówienie obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: Zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, Oznakowanie stref niebezpiecznych, Przygotowanie terenu budowy. ROBOTY ZASADNICZE: Roboty rozbiórkowe: Demontaż okien stalowych w hali (pas górny i dolny). Wykucie ze ścian, posadzek i dachu elementów osprzętu elektrycznego, haków i innych elementów metalowych. Demontaż bramy stalowej w osiach 13-14. Wykucie z posadzki kątowników okalających kanały. UWAGA: cały uzyskany złom Wykonawca potnie na elementy o długości około 2 m i pozostawi do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający usunie złom z terenu budowy w ciągu 14 dni od dnia powiadomienia o gotowości do przekazania poprzez wpis do dziennika budowy. Prace wewnętrzne: Zamurowanie otworów po oknach - pas dolny na pełną wysokość, pas górny na wysokość 60 cm, materiał - płytki piano lub gazobetonowe o grubości 6 cm, należy wykonać dwie ścianki o grubości 6 cm z pustką powietrzną pomiędzy nimi. Zamurowanie bramy w osiach A/10-11 z pozostawieniem otworu na drzwi o wym. 2,2 x 2,0 m (szer.), bloczki z betonu komórkowego, grubość 24 cm. Wykucie otworu dla osadzenia drzwi o wym. 2,2 x 2,0 w osiach D/13-14. Otynkowanie wykonanych zamurowań wewnątrz i na zewnątrz hali. Uzupełnienie zaprawą ubytków w posadzce, ścianach i płytach dachowych. Zasypanie i zabetonowanie kanału w posadzce. Usunięcie ze ścian hali farby olejnej. Uzupełnienie ubytków i nierówności tynku ścian, pilastrów, rygli żelbetowych, belek podsuwnicowych w hali. Montaż okien aluminiowych o wymiarach 5,70*1,20 - 14 szt. w hali - pas górny, jedna kwatera uchylna, uchylanie z poziomu posadzki. Montaż parapetów zewnętrznych z blach ocynkowanej oraz obłożenie płytkami gresowymi parapetów wewnętrznych okien w hali. Otynkowanie ścian w miejscach zamurowań okien - od wewnątrz i zewnątrz. Remont, malowanie i "uruchomienie" bramy w osiach A/15-16. Brama ma mieć możliwość otwierania wyłącznie od wewnątrz, każde skrzydło ma być zaopatrzone w górny i dolny rygiel, dwie zasuwy zamykane na kłódkę, ocieplenie z wełny mineralnej gr. 5 cm zabezpieczone blachą stalową powlekaną. Montaż drzwi aluminiowych, przeszklonych, antypanicznych, antywłamaniowych - 2 szt. o wym. 2,2 x 2,0 m, osie A/10-11; D/13-14. Wykonanie ścian działowych murowanych i HPL. Wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej i wentylacyjnej. Płytkowanie ścian i posadzek. Montaż urządzeń sanitarnych i bojlera ciepłej wody. Mycie ścian i belek podsuwnicowych, płyt dachowych (usuwanie wykwitów: cementowych, wapiennych, zabrudzeń) za pomocą środka do usuwania nalotów. Wykonanie tynku cem.-wap. kat. III (miejscowo). Malowanie ścian, pilastrów i rygli żelbetowych, belek podsuwnicowych, płyt dachowych farbami emulsyjnymi. Malowanie bram stalowych od zewnątrz. Wykonanie dojścia do budynku (oś 1/B-C) z betonowej kostki brukowej. Prace elektryczne: Demontaż starej instalacji elektrycznej. Montaż koryt kablowych 50 mm, 100 mm i 200 mm. Dostawa i montaż opraw oświetleniowych zgodnie z dokumentacją. Dostawa i montaż rozdzielni. Dostawa i montaż opraw oświetlenia zewnętrznego. Ułożenie sieci kablowych. UWAGA: W RG nie wyceniać falownikowego układu sterującego FAUST. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: Projekt wykonawczy Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Przedmiar robót UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi zawarte w SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Sporządzając ofertę należy w niej ująć wszelkie roboty, które nie zostały zawarte w przedmiarach robót, a które są, zdaniem Wykonawcy, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, np. rusztowania, ogrodzenia, zabezpieczenia. Dokumentację techniczną należy rozpatrywać wyłącznie w zakresie dotyczącym modernizacji hali budynku nr 1010 w osiach 9-17 oraz wykonania pomieszczeń toalet. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne, systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 - 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień,w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Pozostałe warunki wykonania robót: Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania robót odpłatne korzystanie z mediów. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie lub specyfikacji technicznej lub równoważne co do parametrów, np. wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, dziennik budowy, dokumentacje powykonawczą i inne. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia elektryczne. Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy. Stałego dbania o to, aby prowadzone roboty nie powodowały zaśmiecania okolicznego terenu. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonywania robót w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nieutrudniający funkcjonowanie giełdy samochodowej. Bieżącego wywozu odpadów. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i na własny koszt. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach