Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, ul. 17 Stycznia 143
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 095 7488726 , fax. 095 7482430
- Data zamieszczenia: 2011-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. 17 Stycznia 143 143
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 095 7488726, fax. 095 7482430
REGON: 21096734300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie poręczy dla pieszych i dodatkowego chodnika w miejscowości Dzięcielin, w ciągu drogi powiatowej nr 1719 P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poręczy dla pieszych przy istniejącym chodniku w m. Dzięcielin oraz wykonanie przedłużenia istniejącego chodnika w obrębie skrzyżowania z ul. Strzelecką (wraz z budową przejścia dla pieszych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349281102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa: www.powiat.miedzychod.samorzady.pl (w zakładce: zamówienia publiczne/przetargi/2011/)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną