Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
ul. Zielona 8 8
61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
REGON: 63128108000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych do Obwodów Drogowych w Zamysłowie i Biskupicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Informacje ogólne 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zakup znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie. 2) Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: ZADANIE I - znaki drogowe pionowe wraz z uchwytami uniwersalnymi, ZADANIE II - bariery drogowe ochronne, ZADANIE III - ruszty żelbetowe do wpustów ulicznych - zamiennik elementów żeliwnych. 2. Wymagania dotyczące znaków 1) Wymagania techniczne: - wielkość mała, średnia, duża (dla określonych w wykazie znaków), - krawędzie podwójnie gięte na całym obwodzie, - podkład z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,25 mm, - lico znaku z folii odblaskowej typu 1, lub typu 2 (dla określonych w wykazie znaków), - tylna strona tarczy zabezpieczona farbą antykorozyjną w kolorze szarym, - sposób mocowania znaków na rurę 2 za pomocą uchwytów uniwersalnych do podwójnie giętej krawędzi znaku lub profili montażowo-usztywniających, - na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku. 2) Certyfikaty Wykonawca powinien posiadać dla znaków drogowych aprobatę techniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r., w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. Nr 249, poz. 2497), certyfikat zgodności nadany mu przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znak budowlany B i wystawioną przez siebie deklarację zgodności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r., w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz. 2041) oraz Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 22 grudnia 2006 r., zmieniającym Rozporządzenie w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 245, poz. 1782). 3) Znaki należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załączniki 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.) oraz z normą PN-EN 12899-1:2005 Stałe pionowe znaki drogowe. 4) Gwarancja - 48 miesięcy licząc od terminu dostawy. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Realizacja zamówienia w porozumieniu z kierownikami Obwodów Drogowych w: -Biskupicach - p. Danuta Chlebowska tel. (61) 815 50 51 -Zamysłowie - p. Wiesław Jankowiak tel. (61) 813 47 72 2) Cena ofertowa powinna uwzględniać dowóz znaków do: - Obwodu Drogowego w Biskupicach (gmina Pobiedziska) - Obwodu Drogowego w Zamysłowie (gmina Stęszew). 4. Wielkość zamówienia Zamawiający wielkość zamówienia przedstawił w Załączniku nr 1 do SIWZ. W Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b podano tożsame zamówienie, ale z podziałem na dostawy znaków drogowych do poszczególnych Obwodów Drogowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349281102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną