Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych nieruhomości

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
    21040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych nieruhomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług, pod nazwą „Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości”. Zamówienie obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Świdnik zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i przepisami wykonawczymi. 1.1 Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: 1) Wykonanie wycen nieruchomości i składników roślinnych i budowlanych nieruchomosci w planowanej ilości: - Nieruchomości (bez składników roślinnych i budowlanych) - 10szt. a w szczególności wyceny nieruchomości : • do ustalenia i aktualizacji opłat za wieczyste użytkowanie, , • do zbywania i nabywania oraz wypłaty odszkodowań, • aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste • ustalenia wartości służebności przesyłu • innych wynikających z potrzeb Zamawiającego - Składników roślinnych i budowlanych znajdujących się na jednej nieruchomości - 3 szt. - Nieruchomości (dwukrotne szacowanie wartości nieruchomości) - 70 szt. a w szczególności wyceny nieruchomości w celu: • ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej (z czego około 60 szt. z tytułu wykonania inwestycji budowa ul.Traugutta i ul.W.Pola wraz z infrastrukturą towarzyszącą) • ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości • ustalenia opłaty planistycznej • innych wynikających z potrzeb Zamawiającego Podana wyżej ilość nieruchomości stanowi liczbę szacunkową i może ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, w danej grupie nieruchomości. Realizacja poszczególnych zleceń nie może przekroczyć 14 dni, licząc od dnia zlecenia. Zadanie 2: 2) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Świdniku przy ul.Sosnowej, oznaczonej nr 4014, Obręb VI Kolonia Krępiec (przed podziałem); w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości. Wycenę powyższej nieruchomości należy przeprowadzić w związku z orzeczeniem Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie uchylającej decyzję Burmistrza Miasta Świdnik wraz z przekazaniem sprawy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji w przedmiocie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału w/w nieruchomości. Zadanie 3: 3) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej 2 budynkami położonej w Świdniku przy ul.Kard. St. Wyszyńskiego 15 i ul. Spółdzielczej 4 (siedziba Gminy Miejskiej Świdnik) Obręb I Miasto Świdnik, składającej się z działek oznaczonych nrnr 1923, 1901 i 1924/2. Wycenę powyższej nieruchomości należy przeprowadzić w związku z planowanym zbyciem nieruchomości. W wycenie należy oddzielnie ustalić wartość poszczególnych działek gruntu, oddzielnie wartość obu budynków, wartość składników budowlanych znajdujących się na nieruchomości. 1.2 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3). 1.3 Operat szacunkowy winien być kompletny z punktu widzenia celu do jakiego ma służyć, wykonany zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości oraz sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz.2107 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach