Przetargi.pl
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa

MIASTO ZAMOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677-23-37 , fax. 84 639-30-54
  • Data zamieszczenia: 2023-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ZAMOŚĆ
    ul. Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677-23-37, fax. 84 639-30-54
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 1 zamówienia:- nazwa: Część 1 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 80/1, w ark. mapy ewid. 15, o pow. 204 m2, położonej w Zamościu przy ul. Majdan, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 2 zamówienia:- nazwa: Część 2 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów art. 198 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 50/7, w ark. mapy ewid. 2, o pow. 1384 m2, położonej przy ul. Krynickiego, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów art. 198 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 3 zamówienia:- nazwa: Część 3 zamówienia – Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu ich wartości, w wyniku dokonania podziału- zakres: Wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu ich wartości, w wyniku dokonania podziału:1) dz. nr 114, o pow. 4351 m2, i nr 115, o pow. 3475 m2, o łącznej pow. 7826 m2, w ark. mapy ewid. 14, położonej przy ul. Majdan, na działki nr: 114/1, 114/2, 114/3, 114/4, 114/5, 114/6, 115/1, 115/2, 115/3, 115/4, 115/5, 2) dz. 112/2, o pow. 3394 m2, w ark. mapy ewid. 2, położonej przy ul. Braterstwa Broni, na działki nr: 12/3, 12/4, 12/5 i 12/6, 3) dz. 113, o pow. 4951 m2, w ark. mapy ewid. 2, położonej przy ul. Braterstwa Broni, na działki nr: 13/1, 13/2, 13/3, 13/4 i 13/5,4) dz. 201, o pow. 5977 m2, w ark. mapy ewid. 3, położonej przy ul. Włościańskiej, na działki nr: 201/1, 201/2, 201/3 i 201/4.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 4 zamówienia:- nazwa: Część 4 zamówienia – Opracowanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego - zakres: Wykonanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:1) dz. 10/1, o pow. 1522 m2, 10/2, o pow. 1016 m2, w ark mapy ewid. 13,2) dz. 70, o pow. 5309 m2, w ark mapy ewid. 1,3) dz. 199/15, o pow. 3580 m2, w ark mapy ewid. 104,4) dz. 199/17, o pow. 14680 m2, w ark mapy ewid. 104,5) dz. 199/18, o pow. 3045 m2, w ark mapy ewid. 104,6) dz. 155/3, o pow. 3848 m2, 136/9, o pow. 1356 m2, w ark mapy ewid. 18,7) dz. 115/1, o pow. 5711 m2, 115/3, o pow. 2926 m2, 115/4, o pow. 1108 m2, 116/5, o pow. 5093 m2, 116/7, o pow. 562 m2, 116/8, o pow. 1830 m2, 117/1, o pow. 4720 m2, 117/3, o pow. 4555 m2, 117/4, o pow. 1519 m2, 117/5, o pow. 22330 m2, 115/1, o pow. 5711 m2,122/6, o pow. 1833 m2, 122/7, o pow. 1809 m2, 122/9, o pow. 1667 m2, 122/10, o pow. 4768 m2, 122/13, o pow. 429 m2, 122/23, o pow. 47486 m2, w ark mapy ewid. 18,8) dz. 122/4, o pow. 1464 m2, 122/20, o pow. 16 m2, 122/22, o pow. 533 m2, 122/16, o pow. 909 m2, 122/18, o pow. 101 m2 w ark mapy ewid. 18,9) dz. 125/2, o pow. 3052 m2, 130/8, o pow. 229 m2, 130/10, o pow. 3024 m2, w ark mapy ewid. 18,10) dz. 38/2, o pow. 2489 m2, 38/3, o pow. 391 m2, 38/4, o pow. 4638 m2, 38/9, o pow. 1066 m2, 38/10, o pow. 986 m2, 38/11, o pow. 943 m2, 38/12, o pow. 749 m2, 38/13, o pow. 899 m2, 38/14, o pow. 1141 m2, w ark mapy ewid. 19,11) dz. 38/18, o pow. 3122 m2, 38/21, o pow. 1847 m2, 38/23, o pow. 13158 m2, 38/25, o pow. 2586 m2, w ark mapy ewid. 19,12) dz. 38/22, o pow. 570 m2, 40/4, o pow. 27281 m2, 40/5, o pow. 23 m2, 40/6, o pow. 1611 m2, 40/7, o pow. 697m2, w ark mapy ewid. 19,13) dz. 103/36, o pow. 14645 m2, w ark mapy ewid. 20,14) dz. 153/5, o pow. 1604 m2, 153/6, o pow. 1443 m2,153/8, o pow. 240 m2,153/10, o pow. 694 m2, 153/11, o pow. 12161 m2, 290, o pow. 201 m2, 291, o pow. 400 m2, 292, o pow. 1021 m2, w ark mapy ewid. 20,15) dz. 41, o pow. 3651 m2, w ark mapy ewid. 26,16) dz. 34, o pow. 4316 m2, w ark mapy ewid. 31,17) dz. 42/6, o pow. 5219 m2, 42/8, o pow. 672 m2, w ark mapy ewid. 39,18) dz. 188, o pow. 11163 m2, w ark mapy ewid. 50,19) dz. 42/10, o pow. 15980 m2, 42/11, o pow. 1059 m2, 42/12, o pow. 430 m2, 42/13, o pow. 15980 m2w ark mapy ewid. 39,20) dz. 124/2, o pow. 2831 m2, w ark mapy ewid. 48,21) dz. 37, o pow. 2711 m2, w ark mapy ewid. 47,22) dz. 52/8, o pow. 1079 m2, w ark mapy ewid. 47,23) dz. 63, o pow. 1342 m2, w ark mapy ewid. 47,24) dz. 34, o pow. 12878 m2, 35, o pow. 2715 m2, 36/1, o pow. 7971 m2, w ark mapy ewid. 8 oraz 76/2, o pow. 8049 m2, w ark mapy ewid. 48,25) dz. 36/11, o pow. 7379 m2, 36/22, o pow. 228 m2, 36/30, o pow. 2719 m2, 36/40, o pow. 492 m2, 36/41, o pow. 11025 m2, w ark mapy ewid. 60,26) dz. 36/13, o pow. 2871 m2, 36/16, o pow. 4685 m2, 36/17, o pow. 4180 m2, 36/18, o pow. 2490 m2, 36/35, o pow. 372 m2, w ark mapy ewid. 60,27) dz. 16/8, o pow. 17124 m2, w ark mapy ewid. 8,28) dz. 16/7, o pow. 2044 m2, w ark mapy ewid. 8.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 5 zamówienia:- nazwa: Część 5 zamówienia – Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali- zakres: Wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:1) nr 22/1 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 14-14A-16-18-20-20A-22-24-26-28-28A wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 166, o pow. 2151 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem, 2) nr 28 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 14-14A-16-18-20-20A-22-24-26-28-28A wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 166, o pow. 2151 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem, 3) nr 21 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/1, o pow. 420 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem, 4) nr 35 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 19 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 116, o pow. 3558 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem, 5) nr 37 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Mikołaja Reja 15 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 9/5 oraz nr 9/6, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, o łącznej pow. 1878 m2, znajdującego się pod budynkiem,- celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 6 zamówienia:- nazwa: Część 6 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 6 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Listopadowej 45, wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 126/3 oraz nr 126/5, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, o łącznej pow. 8026 m2, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 7 zamówienia:- nazwa: Część 7 zamówienia – Opracowanie 17 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego- zakres: Wykonanie 17 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:1) dz. 704/4 o pow. 591 m2 w ark. mapy ewid. 103,2) dz. 704/6 o pow. 138 m2, w ark. mapy ewid. 103,3) dz. 95/26 o pow. 474 m2, w ark. mapy ewid. 21,4) dz. 121 o pow. 1001 m2, 124/1 o pow. 3765 m2, 124/2 o pow. 12876 m2, 125 o pow. 10202 m2, 126 o pow. 1720 m2 i 127 o pow. 5151 m2, w ark. mapy ewid. 1,5) dz. 20/5 o pow. 822 m2, 20/6 o pow. 268 m2, 20/7 o pow. 1639 m2, 20/8 o pow. 101 m2 i 20/11 o pow. 3952 m2, w ark. mapy ewid. 30,6) dz. 3/2 o pow. 517 m2, w ark. mapy ewid. 45,7) dz. 21/1 o pow. 498 m2, w ark. mapy ewid. 45,8) dz. 88/1 o pow. 21 m2 i 88/2 o pow. 13399 m2, w ark. mapy ewid. 6,9) dz. 33/1 o pow. 2244 m2, 33/2 o pow. 115 m2, 33/3 o pow. 7089 m2 i dz. 43/4 o pow. 1095 m2, w ark. mapy ewid. 8,10) dz. 6/4 o pow. 921 m2, 83/1 o pow. 657 m2, 1/5 o pow. 465 m2, 10/5 o pow. 193 m2, 11/7 o pow. 44 m2, 82/6 o pow. 119 m2, 82/8 o pow. 3777 m2 i 82/9 o pow. 718 m2, w ark. mapy ewid. 22,11) dz. 222/3 o pow. 2764 m2 i 222/9 o pow. 351 m2, w ark. mapy ewid. 57,12) dz. 183/26 o pow. 1130 m2, w ark. mapy ewid. 20,13) dz. 183/56 o pow. 529 m2, w ark. mapy ewid. 20,14) dz. 368/62 o pow. 207 m2, w ark. mapy ewid. 20,15) dz. 14/5 o pow. 58 m2, w ark. mapy ewid. 49,16) dz. 14/6 o pow. 75 m2, w ark. mapy ewid. 49,17) dz. 14/7 o pow. 230 m2, w ark. mapy ewid. 49.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 8 zamówienia:- nazwa: Część 8 zamówienia – Opracowanie 22 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Jesiennej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Jesiennej- zakres: Wykonanie 22 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Jesiennej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Jesiennej, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 102, numerami:1) dz. 485/2 pow. 847 m22) dz. 485/1 pow. 842 m23) dz. 484/2 pow. 574 m24) dz. 484/1 pow. 573 m25) dz. 483 pow. 952 m26) dz. 482 pow. 1007 m27) dz. 481 pow. 953 m28) dz. 108/13 pow. 525 m29) dz. 108/12 pow. 541 m210) dz. 108/7 i 478 łączna pow. 618 m211) dz. 125/6 pow. 249 m212) dz. 488, 489, 125/10 i 125/11 łączna pow. 1871 m213) dz. 114/4, 114/5 i 114/16 łączna pow. 1065 m214) dz. 114/6, 114/13 i 114/15 łączna pow. 1331 m215) dz. 114/14 i 114/17 łączna pow. 650 m216) dz. 494 i 495 łączna pow. 2093 m217) dz. 496 pow. 1186 m218) dz. 497 pow. 940 m219) dz. 498 i 499 łączna pow. 2063 m220) dz. 500/1 pow. 568 m221) dz. 500/2 pow. 677 m222) dz. 500/3 pow. 623 m24. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.3. Opis części 9 zamówienia:- nazwa: Część 9 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 87/236, o pow. 129 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Królowej Jadwigi, do ustalenia ceny sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem 87/59.4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy4. Zdolności technicznej lub zawodowej (warunek dotyczy wszystkich części zamówienia):Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do wykonania zamówienia publicznego i odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. co najmniej 1 osobą, któraposiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, wykonującą zawód rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z art. 174 ust. 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz posiadającą doświadczenie w zakresie szacowania nieruchomości uzyskane przy opracowywaniu co najmniej 3 zakończonych operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowej lub budynkowej.Objaśnienia do pkt 4:1) Jako „zakończenie operatów szacunkowych” należy rozumieć sporządzenie operatu przez Wykonawcę i odebrania go bez uwag przez zleceniodawcę.2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia funkcji rzeczoznawcy majątkowego dla więcej niż jedna część zamówienia.3) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykazanie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla jednej z części zamówienia zwalnia Wykonawcę z obowiązku wykazania spełnienie tego warunku dla pozostałych części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach