Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących określenia:1) wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); 2) wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83); 3) wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, zabudowanej oraz nieruchomości lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi; 4) wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 2. Część zamówienia, określona w ust. 1 pkt 4, została wydzielona na podstawie art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) jako niezależne zamówienie i stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 3. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzą następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PIECHOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 2) CZĘŚĆ 2 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 4 nieruchomości położonych w STAREJ KAMIENICY - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 3) CZĘŚĆ 3 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PODGÓRZYNIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 4) CZĘŚĆ 4 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 6 nieruchomości położonych w MYSŁAKOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 5) CZĘŚĆ 5 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KARPACZU - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 6) CZĘŚĆ 6 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 8 nieruchomości położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 7) CZĘŚĆ 7 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KOWARACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 8) CZĘŚĆ 8 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 2 nieruchomości położonych w JEŻOWIE SUDECKIM - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 9) CZĘŚĆ 9 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PIECHOWICACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 10) CZĘŚĆ 10 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PODGÓRZYNIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 11) CZĘŚĆ 11 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 4 nieruchomości gruntowych położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 12) CZĘŚĆ 12 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 7 nieruchomości gruntowych położonych w KOWARACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 13) CZĘŚĆ 13 - Wykonanie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej położonej w JANOWICACH WIELKICH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 14) CZĘŚĆ 14 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych (4 niezabudowanych i 1 zabudowanej) położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE; 15) CZĘŚĆ 15 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 3 nieruchomości gruntowych (2 niezabudowanych i 1 lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi) położonych w: KOWARACH, KARPACZU, JEŻOWIE SUDECKIM. 4. Szczegółowy opis wszystkich części zamówienia został wskazany w Załączniku I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). 5. Zamawiający ustala, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na pięć części zamówienia. 6. Informacje dotyczące zasad realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Zlecanie wykonania poszczególnych operatów będzie następowało sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) Wykonawca będzie wykonywać dane zadanie każdorazowo po otrzymaniu pisemnego zlecenia sporządzonego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego odbioru zlecenia w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwie Powiatowym w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15 - Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pokój nr 203. Zamawiający co najmniej 24 godziny wcześniej poinformuje (telefonicznie lub e-mailowo) Wykonawcę o dacie odbioru i podpisania danego zlecenia. 3) Zamawiający każdorazowo określi w zleceniu nieruchomość, dla której Wykonawca sporządzi operat. 4) Termin wykonania zlecenia wynosi każdorazowo 21 dni od dnia potwierdzenia przez Wykonawcę odbioru zlecenia. Zmiana tego terminu może wynikać wyłącznie z okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie zlecenia w wymaganym terminie, np. w razie wystąpienia siły wyższej, takiej jak: katastrofa naturalna, warunki atmosferyczne (takie jak: burze, długotrwałe opady deszczu, powodzie lub podtopienia danej nieruchomości, silne mrozy itp.), albo działań osób trzecich powodujących zagrożenie utraty życia i zdrowia albo uniemożliwiających dostęp Wykonawcy do danej nieruchomości w celu jej wyceny. 5) Wykonawca sporządza operat szacunkowy w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach w języku polskim. W operacie szacunkowym Wykonawca zobowiązany jest umieścić aktualną (tj. z widoczną na odbitkach datą wykonania zdjęć) dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości (minimum cztery wydrukowane fotografie w wymiarach: 9 x 13 cm). 6) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zgromadzenia dokumentacji niezbędnej do wykonania operatu. 7) Ceny podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą stałe przez pełny okres realizacji umowy. 8) Wykonawca - w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych - zobowiązany będzie do udziału w rozprawach administracyjnych mających na celu zapoznanie stron z operatem oraz do udzielania wyjaśnień ustnych i pisemnych dotyczących treści operatu, a także do uczestnictwa w postępowaniach przed organem odwoławczym oraz do sporządzenia opinii, którą Zamawiający wykorzysta w postępowaniach odwoławczych - w razie konieczności. Z tytułu uczestnictwa w przedmiotowych postępowaniach oraz za sporządzenie opinii czy pisemnych wyjaśnień Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 9) Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona w ust. 6 pkt 8, nie może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego uczestnictwa w postępowaniach administracyjnych i odwoławczych oraz do składania wyjaśnień i sporządzania opinii - nawet w sytuacji, gdy dany operat zostanie sporządzony przez podwykonawców. 10) Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (projekt odnosi się do każdej z piętnastu części zamówienia). 7. Zamawiający informuje, że wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego może stanowić utrudnienie z uwagi na położenie geograficzne obszaru administracyjnego. Nieruchomości podlegające wycenie położone są niejednokrotnie w terenie górzystym, dojazd do nich może być utrudniony z uwagi na gęste zalesienie czy brak infrastruktury drogowej. Wykonawca na własną odpowiedzialność winien dokonać wizji lokalnej wskazanych w Załączniku I do niniejszego ogłoszenia nieruchomości w celu oszacowania ryzyka oraz wynagrodzenia. Jednocześnie podkreślamy, że wykazane nieruchomości mogą ulec zmianie - zgodnie z pkt IV.3 (ust. 4) niniejszego ogłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2013.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach