Przetargi.pl
Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym

Starostwo Powiatowe w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, pl. Piastowski 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3805901 , fax. 071 3805900
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie
    pl. Piastowski 2 2
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3805901, fax. 071 3805900
    REGON: 93195035300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym Zakres prac: W ramach niniejszego zamówienia: 1) Przed przystąpieniem do sporządzenia operatów szacunkowych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opinii w zakresie poniesionych nakładów przez użytkownika wieczystego stosownie do art. 77 ust.4-6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomości (tekst jednolity; Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.) w rozbiciu na poszczególne nieruchomości z uwzględnieniem art. 49 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) Opis poniesionych nakładów złożony przez PCC Rokita S.A stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, który podlega weryfikacji przez Wykonawcę. W przypadku wniesienia wniosków przez użytkownika wieczystego o zaliczenie poniesionych nakładów w toku realizacji umowy Wykonawca będzie zobligowany do analizy i uwzględnienia wniosku w sporządzonej opinii. 2) Opinia, o której mowa w pkt 1 powinna uwzględniać opis nakładu poniesionego na nieruchomość gruntową oraz uzasadnienie dlaczego dany rodzaj nakładu powinien zostać uwzględniony lub odrzucony przez Starostę przy określaniu opłat z tytułu użyłkowania wieczystego. Potwierdzenie realizacji nakładu powinno być potwierdzona dokumentacją techniczną (tj. pozwolenie na budowę oraz decyzją (ew. pismo) zezwalające na użytkowanie, dokumentacją finansową (protokół odbioru końcowego + potwierdzenie dokonania zapłaty) oraz protokół oględzin wraz z dokumentacją fotograficzną. 3) Przed przystąpieniem do wyceny nieruchomości, o których mowa w pkt 4 , Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia opinii Zamawiającemu celem zatwierdzenia 4) Wykonawca uwzględni, iż przy sporządzeniu opinii wymagana jest specjalistyczna wiedza z zakresu budownictwa oraz specyfiki wykonywanych prac budowlanych na rzecz Inwestora specjalizującego się w produkcji chemicznej. 5. Wykonawca sporządzi wycenę nieruchomości PCC Rokita S.A oraz EKOLOGISTYKA Sp., które na dzień sporządzenia zapytania ofertowego znajdują się w 51 księgach wieczystych . Wykonawca sporządzi 51 operatów szacunkowych, w celu wyceny nieruchomości gruntowych (ustalenia wartości nieruchomości jako prawa własności) dla potrzeb przeprowadzenia aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, 6. W przypadku zamian w stanie prawnym tj. w księgach wiecznych, miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz formalnym tj. w bazie danych ewidencji gruntów i budynków przez użytkownika wieczystego w trakcie trwania umowy - Wykonawca jest zobligowany do uwzględniania powstałych zmian. 7. Wykonawca na swój koszt pozyskuje wszelkie niezbędne informacje oraz dokumenty do sporządzenia operatów szacunkowych, o których mowa w pkt 6 i 7. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu odpisy z 51 ksiąg wieczystych oraz wypisy z rejestru gruntów według stanu na dzień: oraz dokumentację architektoniczno-budowlaną będącą w posiadaniu Starosty. 9. Integralną częścią operatów szacunkowych jest protokół z przeprowadzonych oględzin nieruchomości podlegających wycenie wraz z dokumentacją fotograficzną, 10. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania wyjaśnień w formie pisemnych odpowiedzi w zakresie wniesionych zastrzeżeń do sporządzonych wycen nieruchomości oraz opinii na każdym etapie postępowania aktualizującego. 11. Wykonawca zobowiązuje się składać ustne i pisemne wyjaśnienia, oraz występować w imieniu Zamawiającego, w ewentualnych postępowaniach związanych z przedmiotem zamówienia przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i innymi organami, po uprzednim pisemnym upoważnieniu udzielonym przez Zamawiającego, 12. Po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia wyceny tj. operatu szacunkowego, Wykonawca zobowiązany jest dokonać analizy rynku celem zbadania czy istnieje możliwość potwierdzenie ich aktualności. 13. W przypadku, gdy w toku postępowania odwoławczego oraz w trybach skargowych zostaną stwierdzone uchybienia i nieprawidłowości w sporządzonym operacie szacunkowym, po upływie terminu, o którym mowa w art. 156 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity; Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.) zobowiązuje się Wykonawcę do sporządzenia nowej wyceny nieruchomości z uwzględnieniem wskazanych uwag. Szczegółowy opis: został zawarty w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwolowski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach