Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów

GMINA SKRZYSZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKRZYSZÓW
    642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    REGON: 851660861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - droga dojazdowa Na Ślązaka nr działki 2964, 2956/2 w Łękawicy stanowiąca część I zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji zadania inwestycyjnego (załącznik nr 8 do SWZ) i przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SWZ)1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej na drodze oznaczonej jako dz. 3284 w Łękawicy stanowiące część II zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji zadania inwestycyjnego (załącznik nr 8 do SWZ) i przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SWZ)1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drodze udokumentowanej jako działka nr 948 w Łękawicy stanowiące część III zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji zadania inwestycyjnego (załącznik nr 8 do SWZ) i przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SWZ)1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie nakładki asfaltowej na drodze gminnej na Pana Olszówkę w Pogórskiej Woli stanowiące część IV zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji zadania inwestycyjnego (załącznik nr 8 do SWZ) i przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) – dla części I zamówienia;2) 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych) – dla części II zamówienia;3) 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych) – dla części III zamówienia;4) 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) – dla części IV zamówienia;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:- 100 000,00 zł dla części I zamówienia;- 10 000,00 zł dla części II zamówienia;- 30 000,00 zł dla części III zamówienia;- 50 000,00 zł dla części IV zamówienia;W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dopuszcza się możliwość legitymowania się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą sumę ubezpieczeniową poszczególnych części.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące:a) Doświadczenia tj. Zamawiający uzna że warunek doświadczenia jest spełniony jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (umowy na roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna 2 roboty w zakresie budowy i/lub remontów i/lub modernizacji i/lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej/asfaltowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi o wartości co najmniej:- 100 000,00 zł każda dla części I zamówienia;- 10 000,00 zł każda dla części II zamówienia;- 30 000,00 zł każda dla części III zamówienia;- 50 000,00 zł dla każda dla części IV zamówienia;b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej:- 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej z co najmniej 3-letnim stażem, który będzie pełnić funkcję kierownika budowyKierownicy budowy/robót budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (t. j. Dz.U. z 2014 r., poz. 768 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dopuszcza się możliwość dysponowania tymi samymi osobami w zakresie wszystkich części zamówienia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach