Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw w Odporyszowie

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, Ul. Władysława Jagiełły 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    Ul. Władysława Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    REGON: 000529137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw w Odporyszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Odporyszów, gm. Żabno. Obiekt znajduje się przy Szkole Podstawowej im. Jana Wnęka, ul. Źwiernik 41, 33-240 Odporyszów.2) W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres robót:a) Uzupełnienie pod nawierzchnię poliuretanową;b) Demontaż urządzenia zabawowego;c) Naprawa i malowanie istniejących urządzeń, d) Wymiana nawierzchni bezpiecznej;e) Nawierzchnie żwirowe przy placu zabaw;f) Nawierzchnia żwirowa przy chodnika;g) Teren zielony przy placu zabaw;h) Teren zielony pomiędzy chodnikami;i) Teren zielony przy sali gimnastycznej;j) Rabata zielona przy wejściu;k) Inwentaryzacja powykonawcza.3) Ponadto szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:  Przedmiar robót – Załącznik nr 4 do SWZ  Dokumentacja graficzna – Załącznik nr 5 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ3) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzące w skład dokumentacji zamówienia przedmiary robót mają również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.4) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmują wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację graficzną, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.6) Naprawa i malowanie istniejących urządzeń, obejmuje:a) Wymianę wskazanych w dokumentacji graficznej elementów urządzeń, na nowe z płyt HDPE spełniających wymagania norm przeznaczonych dla użytku przez dzieci, o tych samych wymiarach oraz o parametrach nie gorszych od dotychczasowych wraz z mocowaniem na śrubach ze stali nierdzewnej, zakrytymi bezpiecznymi zaślepkami. Przedmiotowe płyty nie mogą posiadać ostrych krawędzi, a te przeznaczone na podesty dodatkowo muszą wykazywać właściwości antypoślizgowe .b) Dwukrotne malowanie elementów metalowych farbą chlorokauczukową przeznaczoną do użytku zewnętrznego, spełniającą wymagania norm przeznaczonych dla użytku przez dzieci, powinno się odbyć przed wykonaniem nawierzchni poliuretanowej. c) Zastosowane farby powinny nie wydzielać zapachu po nagrzaniu i być odporne na działanie czynników zewnętrznych.7) Kolorystyka malowanych elementów – zbliżona do dotychczasowej, ostatecznie do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.8) Kolorystyka nawierzchni bezpiecznej – z palety RAL w odcieniach zielony/oliwkowy do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.9) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania oraz prowadzenia dziennika realizacji inwestycji lub dziennika budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru (jeżeli zostanie powołany)Uwagi końcowe – dotyczące wszystkich części zamówienia: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację graficzną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności– Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 09.05.2024 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem „wpłata wadium – sprawa nr RG.271.11.24 /wskazać część zamówienia na którą wykonawca składa ofertę/”.5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabno z siedzibą ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie kształtuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Jedynym obowiązkiem wykonawcy będzie złożenie wraz z ofertą oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, w oparciu o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiających Wykonawcy prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach