Przetargi.pl
wykonanie modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Stargard

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Stargard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: wykonanie modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Stargard. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych dostaw oraz towarzyszących instalacji wraz z przekształceniem systemu na bezprzewodowy system transmisji danych w zakresie i granicach określonych opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 7 SIWZ), w skład których wchodzą m.in.: a) modernizacja centrów nadzoru w budynku Straży Miejskiej oraz w budynku Komendy Powiatowej Policji, b) demontaż aktualnie zainstalowanych 9 kamer monitoringu miejskiego oraz ponowny montaż 3 kamer cyfrowych funkcjonujących w ramach obecnego systemu, które zintegrowane zostaną z modułem transmisji oraz 6 nowych kamer szybkoobrotowych IP z systemem transmisji mobilnej; c) rozbudowa systemu monitoringu o 2 nowe operacyjne kamery mobilne z własnym zasilaniem akumulatorowym, które będą mogły być wykorzystywane np. podczas imprez organizowanych na terenie miasta, d) zmianą technologii przesyłania danych z przewodowej na bezprzewodową, e) serwisowanie i utrzymywanie systemu (instalacji) monitoringu, f) inne roboty, prace, i czynności wynikające z „Wykazu urządzeń” będącego elementem opisu przedmiotu zamówienia, oraz g) wszelkie inne, nie wymienione powyżej, dostawy, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego celu funkcjonalno-użytkowego. 2) warunki serwisowania i utrzymywania systemu monitoringu ujęto w opisie przedmiotu zamówienia. Umowę na serwisowanie Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawca niezwłocznie po odbiorze zamówienia na warunkach złożonej oferty cenowej. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ, 2) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) zaleca się aby złożenie oferty poprzedzone było przeprowadzeniem wizji lokalnej obecnego systemu monitoringu. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) ilość kamer wymienianych – 6, 2) ilość modernizowanych punktów – 3, 3) ilość modernizowanych centrów nadzoru – 2, 4) ilość mobilnych zestawów kamerowych – 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł w terminie do 18 czerwca 2018 r. do godz.10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, zgodne ze wzorem załącznika 2a SIWZ – jeżeli dotyczy; 5) Wycena ofertowa sporządzona zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej (załącznik nr 3 SIWZ) – jeżeli jest odrębnym opracowaniem, nie będącym elementem formularza ofertowego; 6) Dowód wniesienia wadium; 7) Wykonawca ma prawo poinformować w ofercie Zamawiającego, że umocowanie do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynika z dokumentu, który Zamawiający może pobrać z bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych z podaniem odnośników (adresów www lub linków). Wykonawca może również poinformować Zamawiającego o posiadaniu przez Zamawiającego innych wymaganych aktualnych oświadczeń lub dokumentów, również tych składanych na wezwanie. 8) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach