Przetargi.pl
budowa sieci teletransmisyjnej systemu monitoringu wizyjnego w Stargardzie.

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sieci teletransmisyjnej systemu monitoringu wizyjnego w Stargardzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa sieci teletransmisyjnej systemu monitoringu wizyjnego w Stargardzie. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych dostaw, prac i robót instalacyjno-montażowych związanych z budową radiowej sieci teletransmisyjnej modernizowanego systemu monitoringu wizyjnego w Stargardzie, w zakresie i granicach określonych projektem koncepcyjnym oraz opisem przedmiotu zamówienia, w skład których wchodzą m.in.: a) prace instalacyjne w poszczególnych lokalizacjach wykonane w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę projekt wykonawczy w zakresie: zasilania, okablowania, masztów i konstrukcji wsporczych, analizy spodziewanego pokrycia radiowego, przekroi trasowych połączeń radioliniowych wraz z naniesieniem I strefy Fresnela itp., b) dostarczenie i uruchomienia wszystkich niezbędnych urządzeń aktywnych dla utworzenia kompletnej i gotowej sieci teletransmisyjnej, c) skonfigurowanie systemu w niezbędnym zakresie, d) serwisowanie i utrzymywanie systemu (instalacji) monitoringu do 31.12.2021 r., 2) wykonanie wszelkich innych pozostałych robót wynikających z projektu koncepcyjnego oraz opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) w projekcie koncepcyjnym modernizacji systemu monitoringu miasta Stargard (udostępnionym w ramach materiałów przetargowych), b) w „opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ (udostępnionym w ramach materiałów przetargowych), c) przedmiarze robót (ślepym kosztorysie - udostępniony w ramach materiałów przetargowych), 2) zakres zamówienia nie obejmuje wymiany kamer, instalacji nowego serwera zarządzania i archiwizacji oraz nowych stanowisk operatorskich, o których mowa w projekcie koncepcyjnym, 3) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 4) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 5) zdaniem Zamawiającego przeprowadzenie wizji lokalnej obecnego systemu monitoringu może stanowić dla Wykonawcy ułatwienie w przygotowaniu oferty, 6) wykonanie robót budowlanych nie wymaga pozwoleń budowlanych ani zgłoszeń, 7) koszty rezerwacji i korzystania z licencjonowanych pasm GHz ponosi Zamawiający; 8) wszelkie uzgodnienia z właścicielami nieruchomości dotyczące prac montażowo-instalacyjnych oraz zasilania leżą po stronie Zamawiającego. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) budowa stacji bazowych radiolinii: - 3 lokalizacje, 2) budowa stacji klienckich radiolinii - 9 lokalizacji, 3) system w obecnym kształcie bazuje na 9 punktach kamerowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4 000 zł .
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, zgodne ze wzorem załącznika 2a SIWZ – jeżeli dotyczy; 5) Kosztorys/y ofertowe sporządzone zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej (załącznik nr 3 SIWZ) 6) Dowód wniesienia wadium; 7) Wykonawca ma prawo poinformować w ofercie Zamawiającego, że umocowanie do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynika z dokumentu, który Zamawiający może pobrać z bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych z podaniem odnośników (adresów www lub linków). Wykonawca może również poinformować Zamawiającego o posiadaniu przez Zamawiającego innych wymaganych aktualnych oświadczeń lub dokumentów, również tych składanych na wezwanie. 8) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach