Przetargi.pl
„Wykonanie kuchni w PP nr 10” w Brzegu przy ul. Ks. Makarskiego 5

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie kuchni w PP nr 10” w Brzegu przy ul. Ks. Makarskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kuchni właściwej zlokalizowanej na I piętrze i w pomieszczeniach zaplecza kuchni zlokalizowanych w piwnicy i parterze budynku przedszkola. Program użytkowy kuchni i zaplecza nie ulegnie znacznej zmianie. Obydwie zmywalnie zamknięto ścianką z drzwiami oddzielając ją tym samym od pomieszczenia wydawania posiłków. Pomieszczenia dla personelu (szatnia, toaleta, wc) dostosowano do wymogów zgodnych z przepisami. Pozostałe istniejące pomieszczenia w obrębie opracowania projektu, zachowano bez zmian. Roboty budowlane będą wykonywane w obrębie istniejącej lokalizacji ww. pomieszczeń w zakresie: - robót rozbiórkowych i demontażowych w piwnicy, na parterze i I piętrze, - robót murarskich: min. poszerzenie i wybijanie otworów drzwiowych, murowanie ścianek działowych, montażu nadproży, - wykonania sufitów podwieszanych ( obudowa przewodów instalacji), - robót tynkarskich, - wymiany okładzin podłogowych i ściennych, - malowania ścian i sufitów, - wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wymiany okna wewnętrznego w zmywalni na parterze i I piętrze, - montażu urządzeń sanitarnych, - montażu nowego wyposażenia technologicznego, - wykonania wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z wykonaniem próbnego rozruchu, pomiarów i regulacji wentylacji, - wykonania instalacji gazu w tym min.: zmianę lokalizacji gazomierza, montaż Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej, sygnalizatora akustycznego, sygnalizatora optycznego, detektora tlenku węgla wraz z wykonaniem próby szczelności instalacji gazowej, - wykonanie instalacji c.o.- z uwagi na zmianę lokalizacji grzejników, badanie min. szczelności na zimno i gorąco, - podłączenie podgrzewacza o pojemności 300l z wężownicą i grzałką elektryczną do istniejącej instalacji c.o. - wymiany instalacji wody zimnej i ciepłej z armaturą, - wymiany przewodów pionowych oraz podejść kanalizacji sanitarnej, - montażu pompy zatapialnej w istniejącej studzience w piwnicy i podłączeniu odpływu do istniejącej kanalizacji sanitarnej budynku, - wykonania instalacji kanalizacji technologicznej z pomieszczeń kuchennych, - wykonania prób min. szczelności instalacji kanalizacji, płukania instalacji wody , próby szczelności i badania wody, - wymiany wewnętrznych instalacji odbiorczych oświetlenia i gniazd wtykowych i siłowej w pomieszczeniach kuchni, - wykonania instalacji zasilania wentylacji mechanicznej, - wykonania instalacji sygnalizacyjnej i zabezpieczającej w pomieszczeniu kuchni, - zmiany zasilania wind towarowych, - ochrony przeciwporażeniowej, - badań i pomiarów instalacji elektrycznej, - robót wykończeniowych, - wywozu i utylizację odpadów budowlanych, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem wszystkich robót budowlanych Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Brzegu, nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz pracowników - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach