Przetargi.pl
Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 255 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń drzew w miejscu wskazanym przez Kierownika Obwodu Drogowego w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2018 r. – z podziałem na 3 części ( zadania 1 – 3 )

Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4414069 , fax. 77 4414071
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4414069, fax. 77 4414071
    REGON: 531421584
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.opole.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 255 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń drzew w miejscu wskazanym przez Kierownika Obwodu Drogowego w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2018 r. – z podziałem na 3 części ( zadania 1 – 3 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa obejmuje : - usunięcie drzew i uprzątnięcie terenu po wycince( oczyszczenie terenu z odpadów tj. pozostałości po wycince ) . - wyfrezowanie pni na głębokość 10 cm poniżej normatywnej powierzchni pochylenia terenu - posadzenie nowych drzew w miejscach wyznaczonych przez Kierownika Obwodu Drogowego ( dla zadań 1 i 3 ) . Ilość nasadzeń – 39 szt + 4 szt ( gat. drzew do sadzenia – klon pospolity , jesion lub lipa, kasztanowce) . Minimalny obwód pnia sadzonki drzewa na wys. 100 cm co najmniej 16 cm - odkupienie 100 % pozyskanego drewna ( wg cen i ilości wynikających z protokołu brakarskiego zatwierdzonego przez uprawnionego leśnika i sporządzonego przy udziale Kierownika Obwodu Drogowego. 2.Lokalizacja – drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu. Dokładna lokalizacja drzew przeznaczonych do wycinki wg zatwierdzonego planu wyrębu ( do wglądu w Sekcji Utrzymania Dróg lub u Kierownika Obwodu Drogowego ). Ilość drzew wytypowanych do wycinki i pielęgnacji może ulec zmianie . Uwaga : Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usługi. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia usługi zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas wykonywania usługi w pasie drogowym. Koszty organizacji ruchu ( w tym także oznakowanie robót ) obciążają Wykonawcę . 3.pis części zamówienia Część 1 – ( Zadanie nr 1 ) „Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 105 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości 39 szt na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy „Dąbrowa” Część 2 – ( Zadanie nr 2 ) „Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 14 szt. z frezowaniem pni na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy „Chrzastowice” Część 3 – (Zadanie nr 3) „Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 136 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości 4 szt na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy „Kotórz Mały” 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania wycinki i pokrycia kosztów ich wywozu i składowania .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium : Część nr 1 ( Zadanie nr 1) – w wysokości 500,00 zł; Część nr 2 (Zadanie nr 2) – w wysokości 100,00 zł. ; Część nr 3 (Zadanie nr 3) – w wysokości 700,00 zł; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowokredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: Wadium na przetarg: „Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 255 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2018 r - części (zadania) nr ……….. ”a dowód przelewu załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW: 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 tekst jednolity), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. II. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5,Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach