Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Oleśnicy ”

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Oleśnicy ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań da tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) , Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 547 ), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717), tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie. 3. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice indywidualne i tablice dodatkowe zgodnie z zapotrzebowaniem, w dniach od poniedziałku do piątku. 5. Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru. 6. Tablice będą dostarczone transportem na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych w dniu dostawy zamówienia. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 8. Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 9.1. Wymagany max termin dostawy tablic tzw. wtórników to 5 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 11. Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia 12. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp i ww. zapisach, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 13. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń „równoważnych” co do ich jakości, właściwości użytkowych i parametrów technicznych. 14. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. 15. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w przepisach wymienionych w ust. 1. 16. Przewidywana ilość i rodzaj poszczególnych tablic rejestracyjnych w całym okresie obowiązywania umowy (są wielkościami maksymalnymi dla przedmiotu określonego w SIWZ) przedstawia się następująco: 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 20000 kpl. 2. Tablice samochodowe dwurzędowe 200 kpl, 3. Tablice do przyczep jednorzędowe 1400 szt. 4. Tablice do przyczep dwurzędowe 200 szt. 5. Tablice motocyklowe 1600 szt. 6. Tablice motorowerowe 800 szt. 7. Wtórniki tablic rejestracyjnych. - Tablic samochodowych jednorzędowych 1000 szt. - Tablic samochodowych dwurzędowych 20 szt. - Tablice do przyczep jednorzędowe 20 szt. - Tablice do przyczep dwurzędowe 20 szt. - Tablice motocyklowe 20 szt. - Tablice motorowerowe 20 szt. 8. Tablice indywidualne. - Tablice samochodowe jednorzędowe 100 kpl. - Tablice samochodowe dwurzędowe 20 kpl. - Tablice motocyklowe 40 szt. 9. Tablice profesjonalne 100 kpl. 10. Tablice do pojazdów elektrycznych – 100 kpl. 11. Tablice do motorowerów elektrycznych – 600 szt. 12. Tablice do motocykli elektrycznych – 100 szt. 13. Tablice zmniejszone 200 kpl. 14.Tablice samochodowe zabytkowe 200 kpl. 15. Tablice motocyklowe zabytkowe 60szt. 16. Tablice czasowe – 200 kpl. 17 . Kod CPV 4442340- 5 Znaki i podobne elementy 30195000-2 Tablice 18 .Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2021r. do 31.12.2022 18.1. Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia – w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną – do Wydziału Komunikacji i Inżynierii Dróg Starostwa Powiatowego w Oleśnicy, 56 -400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10 (na parterze budynku), w ciągu godzin pracy, tj.: od 9:00 do 15:00, w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych. 18.2. Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z deklaracją z oferty ( 2,3,4, lub 5 dni) jednak nie dłużej niż 5 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) zezwolenie – wpis do rejestru przedsiębiorców marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.); b) zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami (zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie) – art. 27 ust. 2 ustawy z 14 grudnia 2012r. – O odpadach (Dz. U. 2020 r. poz. 797)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach