Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Oławie, przy ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława

Powiat Oławski ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 301 15 22 , fax. 71 301 15 62
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oławski
    ul. 3 Maja 1
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 301 15 22, fax. 71 301 15 62
    REGON: 93193472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Oławie, przy ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Oławie przy ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie w okresie 3 lat w poniższych ilościach: a) Tablice samochodowe zwykłe – 19 000 kpl. b) Tablice samochodowe indywidualne – 50 kpl. c) Tablice motocyklowe i ciągnikowe zwykłe – 1 100 szt. d) Tablice motorowerowe – 500 szt. e) Tablice zabytkowe – 45 kpl. f) Wtórniki tablic – 400 szt. g) Tablice nowe małe – 300 kpl. h) Trzecia tablica na bagażnik – 450 szt. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260) 3.4. W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w okresie trwania umowy w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu maksymalnie 7 dni od złożenia zamówienia. 3.6. Wykonawca dostarczać będzie tablice rejestracyjne seryjne w terminie maksymalnie do 7 dni od momentu zamówienia przez Zamawiającego. 3.7. Wykonawca dostarczać będzie wtórniki tablic rejestracyjnych w terminie maksymalnie do 3 dni od momentu zamówienia przez Zamawiającego. 3.8. Zamówienia na tablice rejestracyjne będą dokonywane w formie elektronicznej na adres e-mail lub przy pomocy bezpłatnie udostępnionego przez Wykonawcę programu do składania jednostkowych zamówień. 3.9. Do każdej partii dostarczonych tablic Wykonawca dołączy protokół zdawczo - odbiorczy. 3.10. Tablice będą dostarczone transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę. 3.11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych i skasowanych tablic rejestracyjnych, jako zakup odpadów aluminium według ceny za 1 kg, wspólnie uzgodnionej. 3.12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 3.13. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.16. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach