Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa - 14 000 szt 2.Tablica samochodowa zwyczajna dwurzędowa - 400 szt. 3.Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa - 10 szt. 4.Tablica samochodowa indywidualna dwurzędowa - 2 szt. 5.Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa - 50 szt. 6.Tablica samochodowa tymczasowa dwurzędowa - 4 szt. 7.Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa badawcza - 3 szt. 8.Tablica samochodowa tymczasowa dwurzędowa badawcza - 1 szt. 9.Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa - 10 szt. 10.Tablica samochodowa zabytkowa dwurzędowa - 2 szt. 11.Tablica motocyklowa zwyczajna - 1 300 szt. 12.Tablica motocyklowa indywidualna - 2 szt. 13.Tablica motocyklowa tymczasowa - 10 szt. 14.Tablica motocyklowa tymczasowa badawcza - 1 szt. 15.Tablica motocyklowa zabytkowa- 4 szt. 16.Tablica motorowerowa zwyczajna- 690 szt. 17.Tablica motorowerowa tymczasowa- 10 szt. 18.Tablica motorowerowa tymczasowa badawcza- 1szt. Tablice rejestracyjne winny być wykonane z zachowaniem zgodności produktu z warunkami technicznymi ustalonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322) Rzeczywista ilość zamówionych tablic może ulec zmianie w stosunku do wielkości podanych powyżej (in minus), w każdym rodzaju tablic, w zależności od potrzeb zamawiającego (dopuszcza się całkowity brak zamówienia na tablice indywidualne, zabytkowe i tymczasowe)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (dwa tysiące PLN). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej winno być udokumentowane, przy czym dokument potwierdzający wniesienie wadium, należy zdeponować u Zamawiającego (można dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach