Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg
- Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 68
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6642587
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim
ul. Lwowska 68 68
22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 084 6642587
REGON: 95037173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w następującym zakresie: Dostawa tablic obejmuje: 1/ tablice samochodowe jednorzędowe - 16 000 kpl. 2/ tablice samochodowe jedno + dwurzędowe -500 kpl. 3/ tablice do przyczep jednorzędowa - 2 500 szt. 4/ tablice do przyczep dwurzędowa - 145 szt. 5/ tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 100 kpl. 6/ tablice samochodowe tymczasowe jedno+dwurzędowe- 10 kpl . 7/ tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe - 10 kpl. 8/ tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 10 kpl. 9/ tablice motocyklowe + ciągnikowe - 2 500 szt. 10/ tablice motocyklowe +ciągnikowe tymczasowe - 20 szt. 11/ tablice motorowerowe - 1 500 szt. , 12/ tablice motorowerowe tymczasowe -5 szt. Razem:16 630 kpl. i 6 670 szt. 2.Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r., Nr 186,poz.1322 z późn.zm.). 3.Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 4.Oferowane i dostarczane tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualne certyfikaty dla tablic objętych zamówieniem, wydane przez Instytut Transportu Samochodowego. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w swojej ofercie aktualne certyfikaty na wszystkie oferowane tablice objęte zamówieniem, zgodnie z wymogiem wynikającym z § 6 ust.1 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). 6. Wymagany minimalny okres rękojmi (gwarancji) na wykonane tablice - 5 lat. 7.Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych - szacunkowa ilość zużytych tablic rejestracyjnych w okresie realizacji zamówienia: ok. 26 600 sztuk. 8.Wykonawca zobowiązany jest do okresowego odbioru od Zamawiającego i zapewnienia właściwej kasacji złomowanych tablic rejestracyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.). 9.Wykonując czynności wymienione w pkt. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. 10.Wykonawca będzie dostarczał nowe tablice rejestracyjne odpowiednio opakowane folią i odbierał tablice złomowane wycofane z użytkowania środkiem transportu na własny koszt w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 11. Realizacja dostaw tablic: 11.1.Zamawiający wymaga, aby dostawa tablic rejestracyjnych realizowana była sukcesywnie i winna następować w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia; 11.2.Dostawa wtórników tablic rejestracyjnych winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin po otrzymaniu pisemnego zamówienia, tj. w terminie jak (dostawa awaryjna), 11.3.Dostawa awaryjna ( w ilości do 100 sztuk ) winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-tomaszowski.bip.lublin.pl/index.php?id=137
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Puławach
Dodano: 2016-04-01 - Etapowe wykonanie z materiałów własnych i montaż informacji wizualnej w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43, 43a adoptowanej do aktualnego rozmieszczenia pomieszczeń.
Dodano: 2015-06-08 - Etapowe wykonanie z materiałów własnych i montaż informacji wizualnej w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43, 43a adoptowanej do aktualnego rozmieszczenia pomieszczeń
Dodano: 2015-05-26 - WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA LATA 2015 - 2017
Dodano: 2014-12-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Lublin oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Puławach
Dodano: 2014-08-26 - Wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-12 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-27 - Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
Dodano: 2013-10-29 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych
Dodano: 2013-06-14